Avatar billede soloboy Nybegynder
20. september 2004 - 09:47 Der er 1 kommentar

Rebuilding harddisk

Hej,

Har en ven som er kommet til at sletten en partison på en ekterne harddisk. Kan man rebuilde denne partison selv? Jeg ved at der er firma der kan dette.

Historien bag:
Han skulle geninstallere windows xp på hans bærbar pc, og da han skulle vælge hvad parison han skulle installere på
. Slettede han i sin iver den forkert partison.

/Mads
Avatar billede snakeee Nybegynder
20. september 2004 - 17:35 #1
Ved ikke med partition !!
Men du kan gendanne efter formatering ved hjælp af dette program. -->>>

Farstone RestoreIT .. Håber det er til lidt hjælp.