Avatar billede udi Nybegynder
19. september 2004 - 15:48 Der er 1 kommentar

kan ikke komme til windows skrivebord

havde problemer - alt gik pludselig meget langsomt at åbne . Ville gendanne for en tidlige indstillingen - hvor det hele kørte som det skulle - komputeren lukkede ned - genstartede - men kommer ikke længere ind - windows indlæser - og så kommer den ikke videre . dvs den går i stå mellem indlæser windows og velkommen.
Hvad er der dog galt - har prøvet en repair af windows - men det med samme resultat.
Kan nogen hjælpe mig!
Avatar billede d-u-k Praktikant
19. september 2004 - 15:53 #1
har prøvet det før en repair hjælper ikke. en genstart er nødvendig.