Avatar billede mahp Nybegynder
18. september 2004 - 23:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ikke flere point

Hvad gør man når man løber tør for point her på exp.dk ?
Avatar billede peet-49 Novice
18. september 2004 - 23:24 #1
Sparer op eller tjener nogle
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. september 2004 - 23:24 #2
Avatar billede espersen Novice
18. september 2004 - 23:25 #3
1. spørgsmål om Eksperten er gratis : så tag dine 5 Point retur !

2. Hjælp andre med deres problemer (der hvor du kan) - du tjener 5 point pr. dag ; så der skal nok komme lidt til dig. Men spar da på dine pointuddelinger ;o)
Avatar billede serverservice Praktikant
18. september 2004 - 23:30 #4
Du må også have lært en del gennem de spm. du har stillet - det kan du bruge til at hjælpe andre og tjene dem hjem igen.
Avatar billede mahp Nybegynder
18. september 2004 - 23:31 #5
takker
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. september 2004 - 10:54 #6
og hvis du ikke kan finde ud af noget i de kategorier du kigger, kan ALLE jo vurdere en hjemmeside og sige sin personlige mening, så smut forbi site vurdering, det giver ikke så mange point, men det giver da et par stykker, fri debat er også et sted hvis du ikke er så IT minded.