Avatar billede sascha Nybegynder
17. september 2004 - 22:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

overtrædelse

http://www.eksperten.dk/spm/540783
prøv denne ... virker ihvertfald på vens crackede windows xp pro så mon den ikke osse virker med din oem ? den er vist osse uden activation .. skummelt ms selv lægger sådan en version ud så alle kan hente det og opdatere crackede versioner uden aktivering

her er linket:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en

enjoy :D
Er det ikke lidt uldent ?
Avatar billede espersen Novice
17. september 2004 - 22:12 #1
Sascha; du skal bare anmelde tråden - benyt "anmeld misbrug" under Funktioner her til venstre

Anmeld selv denne tråd for at få den slettet (du henviser jo pludselig selv) (ved godt det ikke var meningen)
Avatar billede grunken Nybegynder
17. september 2004 - 22:16 #2
Der er vel som sådant ikke noget ulovligt i det (udover det var en lidt fjollet kommentar) - servicepakkerne er jo identiske ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2004 - 22:25 #3
Jep - intet ulovligt der, udover en fjoget kommentar...
Avatar billede espersen Novice
17. september 2004 - 22:32 #4
;o)    var sgu nok lidt hurtig - det er også halvt sent efter en lang arbejdsuge
Avatar billede sascha Nybegynder
17. september 2004 - 22:35 #5
ja , men "på vens crackede" er vel ikke iorden
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2004 - 22:43 #6
Det er en konstatering - ikke en vejledning.
Avatar billede sascha Nybegynder
17. september 2004 - 22:45 #7
en sådan "konstatering" skal vel ikke findes i dette forum !
Avatar billede sascha Nybegynder
17. september 2004 - 22:46 #8
og jo det er også en vejledning
Avatar billede grunken Nybegynder
17. september 2004 - 23:01 #9
Sascha - du har lige selv lagt den præcis samme "vejledning" - har du så dermed også overtrådt reglerne ?

Og jeg vil så detil sige at vejledningen bestemt ikke består i det, alle servicepacks har gennem tiderne bannet en hel bunke nøgler der efter sigende florerer på nettet - dette har sp2 også, så derfor består vejledningen bestemt ikke I at hente den service pack ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2004 - 23:51 #10
enig med grunken. M$ har bannet alle ugyldige nøgler i SP2, så der er stadig intet ulovligt i det spørgsmål.
Det er ikke en vejledning idet spørger har en fuldt lovlig xp version.
Avatar billede sascha Nybegynder
27. september 2004 - 18:23 #11
ok