Avatar billede zeth Nybegynder
03. marts 2001 - 20:18 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Cache

Hej.. jeg vil sætte KÆMPE stor pris på hvis i vil lave sådan at browseren ikke cacher siderne..!
Avatar billede hotpop Novice
03. marts 2001 - 20:29 #1
det kan du da selv sørge for, ikk?
Avatar billede jonaslis Nybegynder
03. marts 2001 - 21:41 #2
Selv om jeg bruger svar, så er det ikke fordi jeg er ude efter dine point :)
Er det ikke nok, at gå ind under internet-indstillinger/avanceret og sætte v i \"boksen\" så Temporary tømmes når du forlader nettet?
Avatar billede zeth Nybegynder
04. marts 2001 - 09:57 #3
Jojo, det ved jeg godt.. men for brugere som ikke ved særligt meget om nettet osv. ville det sikkert være en god ide
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. marts 2001 - 19:48 #4
Enig med hotpop
Avatar billede zeth Nybegynder
10. marts 2001 - 19:09 #5
admin has spoken... selvfølge kan jeg selv sørge for det hvilket jeg også har gjort, men som webmaster ved jeg at man burde gøre det så nemt for brugerne som muligt - det burde du også selv vide...
Avatar billede hotpop Novice
10. marts 2001 - 20:07 #6
zeth> og hvilket firmas hjemmeside har du så?
Avatar billede zeth Nybegynder
10. marts 2001 - 21:37 #7
arbejder en del på brugtborsen.dk
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. marts 2001 - 19:39 #8
Zeth>> Helt enig, det vil vi også gerne, men tiden er en knap faktor. Beklager mit langsomme svar.
Avatar billede zeth Nybegynder
29. marts 2001 - 15:57 #9
Jep okay det er i orden ;-) spørgsmålet lukkes...