Avatar billede Chewie Novice
16. september 2004 - 10:36 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Alexandra og Joachim skal skilles

Nu kommer moden helt ind i kongehuset :(

http://www.dr.dk/
Avatar billede dominodevil Nybegynder
16. september 2004 - 10:38 #1
Godt nok er jeg ikke royalist... tværtimod... men det er da to mennesker vi snakker om her. Så det er da klart synd for dem også børnene...

Det er sgu surt at det skal ende sådan.!
Avatar billede exp Juniormester
16. september 2004 - 10:40 #2
Og så vidt jeg lige umiddelbart kan se, så er det radioavisen der oplyser dette... hvor er KILDEN?
Avatar billede Chewie Novice
16. september 2004 - 10:41 #3
45min. exp :) så ved vi det
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. september 2004 - 10:44 #4
JyllandsPosten skriver i deres korte notat "Ekstra Bladets oplysninger om en skilsmisse er ikke bekræftet fra officielt sted." ...
Avatar billede noerager Nybegynder
16. september 2004 - 10:45 #5
Der er faktisk ikke nogen der ved om det er det der er galt. Kronprinsessen kunne osse være gravid
Avatar billede exp Juniormester
16. september 2004 - 10:47 #6
ljwebcom >>
Lige præcis!
Derfor jeg er kilde-kritisk... TV2 skriver: "Hofmarskallatet har ikke oplyst, hvad pressemødet drejer sig om."
Avatar billede Chewie Novice
16. september 2004 - 11:01 #7
Flere centrale politiske kilder - siger de i RadioAvisen
Avatar billede exp Juniormester
16. september 2004 - 11:06 #8
Jep - og jeg tror det er statsministeriet - men du må gi' mig, at det er ret uholdbart ;-)
Avatar billede flis_jessup Nybegynder
16. september 2004 - 11:10 #9
Kl. 11:30 direkte på TV2 (og måske også på DR 1) får vi alle besked.

HVIS det er en skilsmissse:
Men er de ikke også "bare" mennesker, med alm. følelser?
Avatar billede freehelp Praktikant
16. september 2004 - 11:33 #10
Bekræftet :-)
Avatar billede exp Juniormester
16. september 2004 - 11:46 #11
jep - men kildekritik for filan! Kildekritik kildekritik kildekritik!!

I skulle have set den flok høns jeg arbejder sammen med :-D
Avatar billede blackie Nybegynder
16. september 2004 - 11:49 #12
Var det sandt, skal de skilles?
Avatar billede freehelp Praktikant
16. september 2004 - 11:49 #13
LOL!

Troede det var fordi han havde fået en sag på halsen omkring han kom Dansk pølse på udenlandske dåser :-D
Avatar billede freehelp Praktikant
16. september 2004 - 11:50 #14
Yep
Avatar billede fjensen Nybegynder
16. september 2004 - 12:01 #15
Der er forlydender om at grunden til bruddet er at Alex har fundet Jokke i kassen med en anden mand. Er der nogen der har hørt noget om dette
Avatar billede freehelp Praktikant
16. september 2004 - 12:05 #16
*LOL* typisk rygter
Avatar billede yxos Nybegynder
16. september 2004 - 14:01 #17
http://kongehuset.dk/artikel.php?id=64059&dogtag=k_dk_aktuelt_presse
Saa skulle kilden vist väre paa plads...!  Altsa til det med skilsmissen!
Avatar billede freehelp Praktikant
16. september 2004 - 14:03 #18
Så de fleste vist kl 11.30 i TV *G*
Avatar billede yxos Nybegynder
16. september 2004 - 14:09 #19
Ikke mig, jeg er udenlands, og har först lige set det hele (De aandsvage keyboards her har heller ingen danske tegn!!!)
Man kan da heller ikke tage nogen steder, uden at det hele gaar op i l... !!
Avatar billede krc_ Nybegynder
16. september 2004 - 14:50 #20
Så er det slut med soya på rullen for Prinsen ;o)
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
16. september 2004 - 16:03 #21
Hmm, kender nogen som har set Joachim sammen med en anden pige i byen i Kbh...
Avatar billede yxos Nybegynder
16. september 2004 - 16:07 #22
Det er saa her jeg staar af!
Alle de der löse ubekräftede rygter er hverken sjove eller interessante. Gaa et andet sted hen med dem.
Avatar billede norbert Nybegynder
16. september 2004 - 16:08 #23
Ja, sælg det til Se og Hør - de ta'r ALT :-)
Avatar billede Chewie Novice
16. september 2004 - 16:09 #24
det var på NASA .. jeg har hørt det samme - men hvad er chancen for at vi er to her der har hørt det ..... jeg tror det er en vandre historie
Avatar billede freehelp Praktikant
16. september 2004 - 16:16 #25
De siger nytåret bliver kedeligt på Amalienborg da de har fyret den sidste kiniser af :D

Sorry kunne ikke lade være.

Håber ikke jagten/chikanen nu går ind på dem.

Herre gud, de er mennesker som alle vi andre og kærligheden kommer og går.

Life goes on :-)
Avatar billede blackie Nybegynder
16. september 2004 - 16:21 #26
I er værre end høns i en hønsegård. :-}