Avatar billede izemate Nybegynder
16. september 2004 - 10:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

billeder der symbolisere venner

Hejsa..
JEg er igang med at lave en folder hvor der skal være lidt billeder af nogle "venner" altså lidt glade mennesker osv..
Jeg ved bare ikke hvor jeg skal finde dem henne, og de skal jo helst være uden copyright :-)

Så hvis der er nogen der har lidt liggende eller ved hvor jeg kan hente nogen uden copyright så ville det være kanon

På forhånd tak
<\\izemate
Avatar billede hmm10 Nybegynder
16. september 2004 - 14:09 #1
Hvorfor ikke gribe et kamera og gå ud i den virkelige verden og tage et billed af en ven?
Avatar billede hcma Novice
16. september 2004 - 16:07 #2
Avatar billede izemate Nybegynder
16. september 2004 - 16:23 #3
catbody > for det første er de ikke specielt gode billederne og for det andet er der med garanti copyright på dem..
Avatar billede hcma Novice
16. september 2004 - 19:24 #4
så må du nok, som hmm10 skriver, gribe dit kamera selv tage nogle billeder af acceptabel kvalitet.
Avatar billede izemate Nybegynder
16. september 2004 - 20:09 #5
problemet er bare jeg ikke har noget digital kamera.. jo jeg har min T630 som kan emulere en opløsning af 640 x 480 i meget ulden kvalitet.. :-)
Avatar billede rocekiller Nybegynder
22. september 2004 - 00:14 #6
Husk altid på at medmindre der ikke står andet, så har du _ikke_ ret til at benytte andres billeder du finder på nettet.
Avatar billede izemate Nybegynder
06. oktober 2004 - 10:15 #7
lukker igen..