Avatar billede 0nyx Nybegynder
15. september 2004 - 20:19 Der er 3 kommentarer

Billede recovery?

Hey,

Søger et program der egner sig bedste til at søge efter slettede filer fra efter en formatering på en NTFS harddisk. Har prøvet PCInspector og GDB for NTFS og ingen af dem virker! Nogle der har andre forslag?
Avatar billede 0nyx Nybegynder
16. september 2004 - 16:50 #1
sygt nok.........................
Avatar billede bleze Nybegynder
18. september 2004 - 22:15 #2
prøv med RecoverMyFiles... findes på google..
Avatar billede websafe Nybegynder
18. september 2004 - 22:22 #3
Den koster godt nok $60, men Acronis Recovery Expert er et perfekt redskab for at finde data efter en formatering - jeg reddede 20GB data med dette program :)

http://www.acronis.com/products/recoveryexpert/