Avatar billede Spotgun Seniormester
15. september 2004 - 15:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nemmeste måde at debugge win-service på?

Det er jo en kende mere besværligt at debugge en windows service, end det er med et almindeligt program, så jeg tænkte på om der var den store forskel på at lave hele min service som et normalt program først, og løbende lave debugging her, for blot til sidst putte mine forskellige ting og sager over i et service-projekt og køre det (selvfølgelig med en afsluttende debugging af servicen)?

Er der nogle faldgrubber eller problemer jeg skal være opmærksom på, eller det det bedst at geninstallere min service og debugge den, selvom det er mere besværligt?
Avatar billede lgy Nybegynder
16. september 2004 - 11:53 #1
Der er ikke nogle problemer med at debugge i en vanlig win app og så flytte det over i windows service, når det hele er på plads.
Avatar billede Spotgun Seniormester
16. september 2004 - 12:02 #2
Fint, jeg var såmænd også igang med den løsning.
Smid et svar, hvis du vil ha' point...
Avatar billede Spotgun Seniormester
23. september 2004 - 10:31 #3
Lukker...