Avatar billede avminarm Juniormester
15. september 2004 - 10:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ham den sorte tændstiks mand fra word??

Kan man finde billeder på nettet af denne mand som vist nok stammer fra word?

Han er helt sort og vises i forskellige situationer, f.eks med en lyspære ud for hovedet som en med en god ide.

Og nej - jeg har dem ikke liggende i word selv.
Avatar billede sharkman Nybegynder
15. september 2004 - 10:49 #1
Avatar billede avminarm Juniormester
15. september 2004 - 10:59 #2
takker ;o)
Avatar billede sharkman Nybegynder
15. september 2004 - 10:59 #3
Det første link var ikke ret godt. Dette er noget bedre: http://www.bitbetter.com/freebie.htm, men bønnerne er altså ikke gratis. Prøv evt. at gennemrode dine gamle installations CDer eller disketter (Office) efter *.wmf filer
Avatar billede avminarm Juniormester
15. september 2004 - 11:00 #4
ved evt om der findes steder med flere man kan benytte
Avatar billede avminarm Juniormester
15. september 2004 - 11:22 #5
jeg mangler nemlig en screen bean der sidder og skriver på computer!
Avatar billede sharkman Nybegynder
15. september 2004 - 11:52 #6
Jeg ved ikke, om du kan komme ind på nedenstående link, så kan du selv prøve at se, hvar M$ tilbyder af bønner: http://office.microsoft.com/clipart/results.aspx?lc=en-gb&Scope=MC&Query=Screen+Beans
Avatar billede avminarm Juniormester
15. september 2004 - 12:27 #7
takker :o)