Avatar billede dazn Nybegynder
15. september 2004 - 10:09 Der er 11 kommentarer

Min Mus går amok

Hej jeg har en computer hvor min mus går amok ca hver 10'ende minut.. jeg har prøvet at skifte musen ud men den gør det samme.. jeg ved ikke om det kan være bundkortet eller noget så jeg spørger jer af.. nå men på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede jpvj Nybegynder
15. september 2004 - 10:11 #1
Hvordan går den amok?

... løber den hen af bordet? :-)
Avatar billede dazn Nybegynder
15. september 2004 - 10:14 #2
Nej XD
Den kører bare rundt på skrivebordet i windows... jeg kan slet ikke styrer den.. giver ingen mening.. bah
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. september 2004 - 10:21 #3
HA HA... er den trådløs? Sær da en musefælde op og få det overstået engang for alle....

"Dumt Spørgsmål" Har du prøvet med en trackball???
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. september 2004 - 10:22 #4
Evt står dit bord skævt?
Avatar billede beorn Nybegynder
15. september 2004 - 10:23 #5
hvis det er en optisk mus, så prøv at give den en anden overflade at køre på.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
15. september 2004 - 10:23 #6
Sidder der ikke en kollega med pc-anywhere og griner af dig?
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. september 2004 - 10:24 #7
idanielsen: Det har jeg prøvet engang at gøre på arbejde.... TOTAL GRINER!
Avatar billede rossonero Nybegynder
15. september 2004 - 10:26 #8
Optiske mus kan ofte have nogle problemer med at hoppe rundt på skærmen alt efter overfladen du kører på. Men at de lige præcis sker efter 10 minutter er underligt .. måske en defekt port i pc´en.

Prøv evt. at skifte til en PS2 eller USB mus .. alt efter hvad du kører nu
Avatar billede dazn Nybegynder
15. september 2004 - 11:11 #9
Det er en gammeldags mus.. i ved med ledning og en fucking kugle i røven XD.
Lol
Rossonero.. jeg vil prøve det du skrev med usb og ps2.. finally somebody
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. september 2004 - 16:06 #10
Hvis du la' den ligge uden at røre noget i X tid flytter den sig også "pludselig" ?
Avatar billede milter Ekspert
15. september 2004 - 17:47 #11
Har selv haft lignende problem. Andre har også, og i langt de fleste tilfælde er løsningen at købe en ny mus.