Avatar billede giismo Novice
15. september 2004 - 08:26 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

brug for et godt program.

hejsa.

er der ikke nogen der kan komme med nogen programmer der er rigtig gode til at lave hjemmesider i.

bare programmes navn og hvis det evt. er et link til hvordan man kan få fat på det vil det også være ok.

giismo
Avatar billede jps6kb Novice
15. september 2004 - 08:38 #1
Altså, men risiko for at lyde som en nørd... Notepad, og du har den højst sandsynligt allerede, MEN! Hvis du ikke vil ned og selv skrive HTML koder er der FrontPage (som jeg ikke vil anbefale, men nemt er det), VisualPage fra Symantec. Lige dem jeg kender..

Gå ind på download.com og søg på WYSIWYG.. ;)
Avatar billede locturian Nybegynder
15. september 2004 - 08:39 #2
Hvis du er begynder, kan du gå i krig med Frontpage - Det er brugervenligt, og nemt at gå til. Lidt mere erfarne brugere, vil nok gå i krig med DreamWeaver fra Macromedia, og endelig den hardcore perfektionist ville lave det hele i notepad... :)

Såe, www.microsoft.dk og www.macromedia.com
Avatar billede jpvj Nybegynder
15. september 2004 - 08:50 #3
Jeg har prøvet alt lige fra NotePad til diverse GUI programmer (ex. FrontPage).

Mit endelige valg faldt på DreamWeaver MX, og det er jeg virkelig glad for. Mener du kan hente en trial på www.macromedia.com.
Avatar billede halifax Nybegynder
15. september 2004 - 10:38 #4
Dansk program - gratis for private, Stones WebWriter
http://www.webwriter.dk/
Avatar billede hmm10 Nybegynder
16. september 2004 - 14:08 #5
UlstraEdit, EditPlus 2
Avatar billede hmm10 Nybegynder
16. september 2004 - 14:08 #6
rettelse: UltraEdit
Avatar billede ckh Nybegynder
16. september 2004 - 14:09 #7
www.tsw.dk (ganske udmærket, gratis og dansk)