Avatar billede rhandersen Nybegynder
14. september 2004 - 16:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min karma er underlig

Jeg syntes min karma er underlig da jeg kun har fået 1 stk karma og det er meget god, men alligevel er min karma i bund?

Mvh Rasmus
Avatar billede weblex Nybegynder
14. september 2004 - 16:14 #1
Du har lige fået den - jeg tror først de opdaterer hen over natten :o)
Avatar billede snowball Novice
14. september 2004 - 16:16 #2
Karma opdateres real time, men der skal mindst 3 karmaer til før den bliver vist som en blå bar ud for dit brugernavn.
Avatar billede norbert Nybegynder
14. september 2004 - 16:16 #3
Du kan først se din karma, når du har tre stk's. :-)
Avatar billede exp Juniormester
14. september 2004 - 16:45 #4
Du kan læse mere om karmasystemet her:
http://expfaq.1go.dk/?id=78#karma
Avatar billede peet-49 Novice
14. september 2004 - 17:47 #5
exp>>Mente spørgsmål om eksperten var gratis, hvorfor laver du så et svar (som coadmin burde det vel ikke ske)
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2004 - 17:57 #6
Han havde nok ikke bemærket, at der var udlovet point.

Der er forskel på udseendet af "karma i bund" og "under 3 karma-angivelser". En karma helt i bund vises med blå ramme, hvor en inaktiv karma vises med lysegrå ramme. Efter min mening burde den inaktive nok have været lavet som en lysegrå udgave af 50%-karma.
Avatar billede exp Juniormester
14. september 2004 - 18:00 #7
peet49 >>
Spørgsmål om eksperten er ikke mere gratis end alle andre spørgsmål, det er bare kotume ikke at tage point for dem...

Og sandbox har ret - havde ikke set at der var tildelt point.
Avatar billede peet-49 Novice
14. september 2004 - 18:06 #8
OK