Avatar billede Peter Praktikant
14. september 2004 - 09:20 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af design ønskes

Hej eksperter
Jeg er i gang med at lave en side (indholdsmæssigt er den ikke færdig og er heller ikke pudset ordentligt af), men jeg synes der mangler noget. Her er mine udkast:
www.koeleindustrien.dk
www.koeleindustrien.dk/css/
www.koeleindustrien.dk/css2/

Som man måske nok kan fornemme er det en side uden vildt meget indhold og det er måske det der er problemet, den ser lidt tom ud.
Jeg har først lavet siden der ligger i roden og sidenhen lavet de to andre, synes nok bedst om css2 lige pt, men hvis nogle af jer kan komme med noget konstruktiv kritik og forslag til forbedringer vil det hjælpe meget.
Avatar billede repox Seniormester
25. september 2004 - 17:51 #1
jeg kan bedst lide den sidste (css2), men jeg er ikke så vild med menuen.... Det virker lidt... amatøragtigt, tror jeg... Men ellers er det fine farver og jeg tror det vil klde siden hvis du rykkede logoet ind til venstre i din ramme..
Avatar billede Peter Praktikant
25. september 2004 - 18:01 #2
Tak for input, jeg var heller ikke selv helt tilfreds med nogle af siderne, jeg har leget lidt videre og lavet denne her: www.koeleindustrien.dk/fast
Den er slet ikke færdig, der mangler helt indhold og alle links og måske også lidt lækkerier, men det kommer, hvad siger du til den?
Avatar billede moocher Nybegynder
23. oktober 2004 - 21:26 #3
Generlt simpelt og lækkert design, dog kan jeg ikke lide at dit isbjerg bliver hakket over i bunden af en sort streg.. Så enten formindsk dit billede eller lav plads til det. Dette er dog en lille detalje
Avatar billede Peter Praktikant
24. oktober 2004 - 12:19 #4
Det er desværre et projekt der har ligget stille lidt tid pga andre projekter, men jeg tror nok det bliver www.koeleindustrien.dk/fast der bliver designet fremover, det er ikke færdigtpoleret, men jeg synes bedre om linjerne i det fremfor de andre der er meget åbne.
Men tak for input, jeg lukker spg snarest.
Avatar billede Peter Praktikant
18. november 2004 - 19:53 #5
Nu må jeg vist nok hellere få lukket spørgsmålet, shady, hvis du vil ligge et svar kan i dele point.
Avatar billede Peter Praktikant
18. december 2004 - 12:38 #6
så deler vi point moocher.