Avatar billede ahave Nybegynder
13. september 2004 - 22:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grænser for reklame og site vurdering

Hvordan skal man egentlig tolke paragraf 6:

-gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur.

Jeg ser da ofte sider i kategorien "site vurdering" som egentlig mere minder om reklame for de pågældende sider. Aktuelt: http://www.eksperten.dk/spm/539393

I denne kategori kan man vel altid undskylde sig med, at man gerne vil have en vurdering af et site.
Avatar billede le_bon Nybegynder
13. september 2004 - 22:14 #1
Tjaaa....det er et godt spørgsmål. Har nu set meget værre tilfælde end dette.

Meningen med kategorien er jo god nok, så det er egentlig nærmest umuligt at sætte en grænse og vurdere hvad der er "reklame" (skidt eller go!), og hvad der er et helt reelt ønske om konstruktiv kritik. Den er svær at gøre sig til dommer over.

c",)
Avatar billede roenving Novice
14. september 2004 - 15:40 #2
-- i den kategori kommer man vel kun, hvis man forventer at skulle klikke sig ind på et link !-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2004 - 17:38 #3
jeg kan nu heller ik se det store problem i det. :) man kan jo ikke vurdere en side uden at kigge på den.
Jeg vil dog mene det begynder at være reklame når man beder om vurderinger af sider man ikke selv har lavet.
Avatar billede ahave Nybegynder
29. oktober 2004 - 17:25 #4
Jeg havde glemt at lukke spørgsmålet, beklager.