Avatar billede hammerhead Nybegynder
13. september 2004 - 09:10 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

feedback ønskes

Jeg vil gerne have jeres kommentarer og ideer til http://www.flykending.dk/

Som det fremgår af forsiden, er vi endnu ikke helt færdige.

Jeg må erkende at siden ikke er testet i andre browsere end IE, så feedback herom er velkomment.
Avatar billede skau Nybegynder
13. september 2004 - 09:34 #1
Virkelig pæn - men menu bjælken i toppen går i min mozilla ud over højre kant af banneret.
Overvej at bruge border=0 om dine billeder du bruger til links - ellers får du en blå kant der bliver rød når musen holdes over
Avatar billede xyborx Nybegynder
13. september 2004 - 09:42 #2
Ikke dårligt :) Som skau siger går menu bjælen en anelse for langt til højre, men det er set værre.

Her er et screenshot som det ser ud i Mozilla Firefox 0.9.3 på Gentoo Linux.
http://www.xyborx.dk/tmp/flykending.png
Logoet er blevet spist af mit reklamefilter, fordi det hedder banner.jpg. Må jeg anbefale at kalde det logo.jpg i stedet for? Så var det i hvertfald blevet whitelisted :)
Avatar billede skau Nybegynder
13. september 2004 - 09:42 #3
Det ser ud til a menuen er skubbet til højre, da venstrekant heller ikke flugter med bannerkanten.
Noget sjovt hvis du bruger IE: gå til startsiden - gør vinduet smallere end banneret og læg mærke til hvad der sker med menulinien.

Det er fedt du allerede har så meget materiale
Avatar billede hammerhead Nybegynder
13. september 2004 - 09:44 #4
Hej Skau.
Det med border på billeder har jeg forsøgt at løse ved at sætte nedenstående i bodytaget. Således bliver kanten sort.

link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000"

Alle tekst links udseende styres så via css.

Siden det ikke virker i mozilla, kan/skal jeg så bruge css til at sætte border size og color for billeder?
Avatar billede krogsager Nybegynder
13. september 2004 - 09:45 #5
Synes det ser godt ud! Hvor er der meget i denne verden, man ikke véd (endnu)!

Eneste umiddelbare minus, er den (meget) gønne bjælke i bunden af alle sider, den er for dominerende, efter min mening.

IE browser /
Avatar billede hammerhead Nybegynder
13. september 2004 - 09:45 #6
Det med at bannerets navn har betydning vidste jeg ikke - det vil jeg kigge på.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
13. september 2004 - 09:49 #7
Jeg har døjet med at få placeret menuen korrekt. Den er placeret med x og y, og passer til en skærmopløsning på 800x600 og op (i hvertfald i de versioner af IE jeg bruger)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
13. september 2004 - 09:54 #8
Hej Krogsager.
Okay, vil det hjælpe med en lysere grøn. Ideen var at vi har blå (himmel) øverst og grøn (græs) nederst - ligesom logoet.

E der andre der synes den er for dominerende?
Avatar billede skau Nybegynder
13. september 2004 - 10:14 #9
Jeg synes også den er dominerende - hvad med at se om du kan ramme den samme farve som i det runde logo - den er i hvertfald nedtonet
Avatar billede krogsager Nybegynder
14. september 2004 - 06:28 #10
Som >hammerhead< siger så prøv at finde noget som er mindst lige så lys som i logoet, men allehrelst så jeg at den grønne var helt væk fra bjælken! Det bliver svært at få den til at passe der nede i bunden!
Avatar billede krogsager Nybegynder
14. september 2004 - 06:29 #11
ja det var altså >skau< jeg ville henvise til :-/
Sorry, det er sent...
Avatar billede hammerhead Nybegynder
24. september 2004 - 00:09 #12
xyborx: logoet er nu omdøbt.
Krogsager: har prøvet med lysere grønt, men kunne ikke lide det, så jeg tror vi indtil videre fortsætter med den mørke.

Smid lige et svar begge 2.
Avatar billede skau Nybegynder
24. september 2004 - 12:38 #13
lagde et svar første gang ;)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
24. september 2004 - 13:26 #14
Ja, men jeg vil gerne give jer alle point, så mangler svar fra de to andre, men de er måske i Føtex :-)
Avatar billede xyborx Nybegynder
24. september 2004 - 14:07 #15
hehe.. ;) Det med logoets navn er nu nok ikke noget større problem. Det er måske bare mit reklamefilter der er for kraftigt. Men alligevel, der kan jo sagtens være andre filtrer der også fjerner banner.* Det ville i hvertfald ikke undre mig.
Avatar billede krogsager Nybegynder
25. september 2004 - 10:46 #16
Nej tak, det var gratis :)