Avatar billede soes Nybegynder
13. september 2004 - 08:44 Der er 3 kommentarer

"Frie" billeder

Jeg faldt over denne side som har en forholdsvis stor samling af billeder.
Ved ikke om det er noget af alle jer designere kan bruge, men nu er linket da givet vidre.

Husk at læse vilkårne for at bruge de enkelte billeder så i ikke krænker nogens rettigheder.
http://www.sxc.hu/index.phtml

Happy coding
Avatar billede mindfreak Nybegynder
13. september 2004 - 10:24 #1
For et års tid siden havde det måske nok været en nyhed, men det links har været postet herinde 40 gange siden - så tror ikke adressen er den store åbenbaring for så mange herinde.

Men hvad, måske er jeg bare mandag morgen gnaven :D
Avatar billede soes Nybegynder
13. september 2004 - 18:40 #2
Det er ikke så ofte at jeg roder rundt i denne del af eksperten, så hvad der lige bliver postet af links mv. har jeg ikke den store ide om. Men der kommer vel altid nye til, og det kan jo være at det kan hjælpe dem.

You never know.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. september 2004 - 19:19 #3
Jeg ser da ihvertilfald ud til at kunne få glæde af sitet, men jeg bevæger mig jo heller ikke så tit i den her kategori ;-)