Avatar billede ulfhedne Nybegynder
12. september 2004 - 09:39 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Download Windows Update

Er det muligt at downloade de vigtigste Windows Update filer, så man ikke skal hente dem hver gang man formaterer?
Avatar billede arlet Juniormester
12. september 2004 - 09:40 #1
Gå på windows update - vælg "Gør Windows Update Personlig" - sæt kryds i "Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget under Se også" - gå i "Windows Update katalog" - klik på "Søg efter opdateringer til Microsoft Windows-operativsystemer" - Vælg styresystem + sprog - vælg punkterne - klik på "Gå til overførselskurv" - skriv stien el. klik på gennemse for at angive mappen hvor patches m.m. skal downloades til.
Avatar billede arlet Juniormester
12. september 2004 - 09:41 #2
Hent Sp1 til Windows og IE samt alle kritiske opdateringer her:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Hent en samlet opdateringspakke til xp efter sp1:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=D531BF00-D7BE-48E3-ABCC-961602BD72C2&displaylang=da
Avatar billede bredker Nybegynder
12. september 2004 - 09:42 #3
Avatar billede ulfhedne Nybegynder
12. september 2004 - 10:45 #4
arlet - tak for det.
bredker - kan se SP2 til XP ligger der i DK version, jeg troede ikke den var frigivet?
Avatar billede bredker Nybegynder
12. september 2004 - 10:49 #5
tror ikke det er en god ide at bruge sp2
har ikke selv xp , men efter hvad jeg erfare fra andre , er den kun aktuel til systemudviklere
Avatar billede bredker Nybegynder
12. september 2004 - 10:54 #6
her er lidt om den
kik forummet igennem der er flere indlæg om sp2
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5162
Avatar billede hcma Novice
12. september 2004 - 10:55 #8
jeg ville holde mig væk fra SP2 et stykke tid endnu, da der kan være ( = mange har) problemer med at afvikle programmer efter install af SP2. Det gør sig særlig gældende på "gamle" maskiner (ældre end 6-7 mdr.) Jeg venter i hvert fald til der er kommet et større overblik over de bugs der er deri og indtil nogle experter er kommet med nogle work-arounds / fixes
Avatar billede arlet Juniormester
12. september 2004 - 10:57 #9
catbody -> Har installeret sp2 på en af mine maskiner og har ingen problemer med den overhovedet..
Avatar billede hcma Novice
12. september 2004 - 11:04 #10
arlet >>  det undrer mig ikke, men du ved jo også hvad du gør  ;o)
min teori er at problemerne opstår ved en kombination af gammel hardware og manglende updates af programmer, drivere o.s.v. og så XP's nye firewall.
Avatar billede arlet Juniormester
12. september 2004 - 11:07 #11
Samt være clean for spyware inden man installer: http://www.spywarefri.dk/artikler2.htm#SP2
Avatar billede bredker Nybegynder
12. september 2004 - 11:07 #12
nok også en god ide lige at læse denne først , inden det indstaleres
http://www.spywarefri.dk/artikler2.htm#SP2
Avatar billede arlet Juniormester
12. september 2004 - 11:08 #13
bredker -> ja, det syntes jeg også*S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2004 - 11:23 #14
Avatar billede ulfhedne Nybegynder
12. september 2004 - 12:15 #15
Okay, tak for svarene!