Avatar billede delakuer Nybegynder
09. september 2004 - 19:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mangler besøgende

Jeg ved at mange de gir et antal beløb for at få sendt x antal bannere i et nyhedsbrev til x antal brugere. Hvor finder jeg sådan at sted henne?
Vi har ikke mange penge til rådighed, et par hundrede ca.

Derfor mangler vi et sted hvor vi ka få sendt x antal bannere i nyhedsbreve til rimelig mange brugere :)

//dela
Avatar billede pansrega Nybegynder
09. september 2004 - 21:17 #1
Hej. Du har ret i at der findes mange steder hvor du udelukkende betaler for det du får. Der findes desuden også steder hvor du kan annoncere mod at du annoncerer på din side for "partneren".

Dit budget taget i betragtning er det nok mere sagen.

Hvilken side drejer det sig om?
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. september 2004 - 22:28 #2
Det kommer an på hvad rimelig mange brugere er, det er klart at jo flere de kommer ud til jo mere koster det, men hvad vil du give for eks. 3000 modtagere?

En anden ting kunne være at kigge på partner-ads.com og oprette dig der og få alm. brugere til at smide dig i nyhedsbreve, det er ik sikkert det giver noget. Då skal nok gå mere målrettet efter site der har målgruppen som du ønsker.

Ellers skal du forbi www.qxl.dk og under it er der tit reklame der sælges, men igen uden at gå mere målrettet kan det være penge ud af vinduet.
Avatar billede delakuer Nybegynder
09. september 2004 - 22:41 #3
www.slikord.dk er mit site, så ja målgruppen er alle som har lidt tid til overs og har internet :)

Ja budgettet er ikk stort, men det burde da ikk være umuligt, det skal jo ikk være 30000 brugere der skal se det jo :)

//Dela
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. september 2004 - 22:45 #4
>Ja budgettet er ikk stort, men det burde da ikk være umuligt, det skal jo ikk være >30000 brugere der skal se det jo :)

Den forstod jeg ikke helt.
Avatar billede delakuer Nybegynder
10. september 2004 - 13:18 #5
altså hvis nu et banner i et nyhedsbrev, det skal jo ikk være et sted hvor at det bliver sendt til 30.000 brugere, så store krav har vi heller ikk jo :) Men vil gerne ha et sted hvor jeg kan gøre det, ikk et sted som qxl et bestemt sted, hvor det kan lade sig gøre!

//dela
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. september 2004 - 09:50 #6
OKey, men du kan prøve at kigge på qxl.dk der er tit folk der sælger reklame på deres site. Ellers kan du prøve at hive fat i hephey.dk de har en del site og måske kan du købe noget der til en overkommelig pris.
Avatar billede delakuer Nybegynder
14. september 2004 - 23:05 #7
barcardil du ka bare lige gi et svar så godkender jeg :) har snakket med hephey.dk :)

//dela
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. september 2004 - 08:27 #8
Svar - Kom der en aftale i hus?
Avatar billede delakuer Nybegynder
15. september 2004 - 19:17 #9
ja