Avatar billede byp Nybegynder
08. september 2004 - 20:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

fremvisning af foto

Jeg har en side med foto,jeg kunne godt tænke mig at at man kan komme til et nyt foto ved at trykke på en pil eller et nr. Jeg forstiller mig at man trykker på et foto som poper om og man kan forsætte med alle foto i samme album ca 10 stk.
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
08. september 2004 - 20:27 #1
lav et foto album i photoshop den laver det selv...
Avatar billede byp Nybegynder
08. september 2004 - 20:39 #2
jeg har photoshop 7 men er ikke helt med på hvad du mener
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
08. september 2004 - 20:59 #3
tag alle dine billeder og lig dem ind i photoshop så de er klar til at redigere...
gå så i filer -> automate -> web photo gallery. så kommer der en skærm frem hvor du kan instille alt hvad du vil lej lidt med det og se hvad du syntes bedst om...
Avatar billede byp Nybegynder
08. september 2004 - 21:01 #4
tak
v.h. Benny
Avatar billede byp Nybegynder
08. september 2004 - 21:12 #5
hvis du skriver et svar få du point
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
08. september 2004 - 21:47 #6
ja det var da så lidt... fik du det til at virke ordentlig...
Avatar billede byp Nybegynder
08. september 2004 - 22:19 #7
ja det se ud til at komme til at virke fint
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
08. september 2004 - 22:28 #8
nå ja men det var da cool... tak for point... og skriv hvis det volder dig problemer
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. september 2004 - 09:22 #9
(Andre) Forslag:
[Free web photo album generator]:
http://jalbum.net/index.jsp
(Jeg har dog - endnu - ikke selv prøvet den; set andet sted her på eksperten)

http://www.neowise.com/etc/
Har jeg brugt en del gange - se eksempel her: http://majsmarken.net/ac/foto/index.html

Irfanview: http://www.irfanview.com/ ka' vist også gøre det ønskede...
Avatar billede byp Nybegynder
09. september 2004 - 16:42 #10
tak til majsmarken
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. september 2004 - 00:59 #11
.. bare hvis andre skulle kommer her forbi... eller dig selv...