Avatar billede mekanikeren Nybegynder
07. september 2004 - 16:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3.D briller

Jeg er på jagt efter 3.D briller.
Jeg ville gerne om man kunne få nogen ligesom rigtig briller.
men hvis det ikke er muligt så bare nogen alm. men hvor køber jeg dem??
Avatar billede seacom Nybegynder
07. september 2004 - 17:20 #1
du kan i forbindelse med et asus grafikkort få 3 - D briller de koster ca 350 kr og kan købes ved de fleste forhandler som sælger hardware, de liner ganske aldmenelige briller, der er kun det men at det er kun asus der  har fremstildet den tybe grafik kort håber det er svaret for dig
Avatar billede sorenbs Nybegynder
07. september 2004 - 19:40 #2
Hvis du med 3D briller mener papbriller med rødt glas i den ene side og blåt glas i den anden side ved jeg at SoftwareShoppen i Århus (som for øvrigt holder ophørsudsalg) har dem.
Men det er jo ikke sikkert det var det du ledte efter :)
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
09. september 2004 - 09:45 #3
lukker
Avatar billede sorenbs Nybegynder
09. september 2004 - 14:36 #4
Fandt du hvad du ledte efter?
Hvad var det egentligt du ledte efter? :)
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
10. september 2004 - 08:31 #5
alm 3.d briller til at se tv med
Avatar billede AntonAKH Nybegynder
02. april 2011 - 20:24 #6
Der findes flere steder du kan købe billige 3D briller.

Fx kan du købe billige 3D briller her på lagersalg og outlet :)