Avatar billede flis_jessup Nybegynder
06. september 2004 - 18:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Regalis, hvor kan jeg købe det i EU?

Hej, alle jer eksperter!

Hvor kan jeg købe Regalis (bedre kendt som superviagra) indenfor EU?
Det skal være via et troværdigt websted, som er nordisk-/engelsksproget og som modtager Mastercard.

Og nej, det er ikke en joke. Det er meget seriøst ment.
Avatar billede pallas Nybegynder
06. september 2004 - 18:51 #1
Avatar billede speedytech Nybegynder
06. september 2004 - 18:52 #2
Avatar billede flis_jessup Nybegynder
22. september 2004 - 22:25 #3
Hejsa igen.

Ok, så der kommer altså ikke flere svar?

Nå, men de links I har angivet, hjælper ikke i forhold til de priser som er i danmark i forvejen.
Altså ingen økonomisk besparelse, desværre.

Jeg prøver lige at lade spørgsmålet stå åbent lidt endnu, for måske der kommer en eller anden herind, som har en god ide/et godt link?
Avatar billede flis_jessup Nybegynder
29. september 2004 - 01:21 #4
Ærgeligt at der ikke kom nogle brugbare svar.

Så jeg lukker spørgsmålet nu, og takker for jeres ihærdighed, allesammen.  :-)