Avatar billede hopeless Nybegynder
05. september 2004 - 13:57 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Kritik af denne websites design/funktionalitet

Hej,
i kender det når ens øjne føles som tunge glaskugler efter at have nedstirret det samme website i flere dage, mens man udvikler.
Jeg kunne godt bruge lidt frisk kritik/inspiration til at gå videre med på denne side jeg er igang med at udarbejde.

Man skal have i baghovedet at det er et kommunalt projekt.
http://www.verdensbedstedagtilbud.dk/virksomhedsmappe/testside.asp?id=2.

Ps. hvis nogen sidder med ældre browsere er jeg også meget interesseret i at hører hvordan siden tager sig ud der

på forhånd tak
Avatar billede web-geek Nybegynder
05. september 2004 - 13:59 #1
Flot og simpelt design. Baggrund farven er i top! :) Måske skal du ændre lidt ved toplogoet, alle de mennesker og huse, passer ikke godt sammen.

Fjern undstregerne af links.

Fjern den "Dotted" - "Stregede" table, og lav den til solid eller sådan noget, den stregede table passer slet ikke.

Elsker din menu! Den er perfekt!

Held og lykke med din hjemmeside.
Avatar billede babbelutten Nybegynder
05. september 2004 - 15:28 #2
Flot design !
menneskerne og husene behøver du sådan set ikke at fjerne, men bare gøre dem mindre måske.
Og den stiplede linie behøver ikke at være der

Den er behagelig at se på og overskuelig =)
Avatar billede nemitz Nybegynder
05. september 2004 - 15:33 #3
synes også det er et behageligt og funktionelt design. Men som tidligere nævnt skulle du nok lige gøre noget ved huse/person illustrationerne, de er pixelerede.

Så er der også som tidligere nævnt noget med den vertikale stiplede linje, der adskiller siden fra højre navigationen, den springer lidt i øjnene.

Thomas
Avatar billede topaz Nybegynder
05. september 2004 - 15:59 #4
Selvom det er en kommunal hjemmeside så findes der altså ikke noget i det danske sprog, der hedder "handleplaner"

Jeg ved godt det bliver brugt i flæng, men korrekt hedder det altså "handlingsplaner"

:-)
Avatar billede hopeless Nybegynder
05. september 2004 - 17:36 #5
Takker for kritikken. Glad for at hører den virker overskuelig og funktionel-

Jeg har taget til efterretning at logo bør laves om.

Stiplede linie skal have en solid style istedet.

Andet?

>>Topaz: Takker for den sproglige rettelse. Var jeg ikke selv klar over. Men som du også siger, bliver ordet brugt i flæng.