Avatar billede webrex Nybegynder
03. september 2004 - 22:57 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Billigt og godt webhotel med bl.a. php, css

Hej, har brug for et webhotel til en side. Webhotellet skal være en god server, og så skal den være billig. Den skal understøtte php og css. Hvilken et skal jeg vælge?
Avatar billede whee Nybegynder
03. september 2004 - 23:03 #1
Danehost.dk
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
03. september 2004 - 23:11 #2
zimnet.dk RIGTIG god support - de besvarer ens mail indenfor 10 min, samt det tog mig 13 sek. at komme igennem til deres telefon support.
Og rigtig flink :-)
Avatar billede dxs Nybegynder
03. september 2004 - 23:23 #3
Har kun haft gode erfaringer med www.cliche.dk og understytter både php og css!
Avatar billede medions Nybegynder
04. september 2004 - 01:56 #4
Prøv DanSite.dk, det er rigtig god hosting, og hurtig support!
Der køres på FreeBSD servere og optrimeringen er kanon

//>Rune
Avatar billede skildpadden Nybegynder
04. september 2004 - 06:38 #5
Tak et kig på www.w3secure.dk
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2004 - 07:54 #6
www.web10.dk er blivet rigtig gode!
Avatar billede patrickbateman Nybegynder
08. september 2004 - 11:17 #7
Aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig brug Cliche Webhosting... Det er udelukkende problemer du vil komme til at opleve med dem. Shit et helvede jeg har haft. Det er helt utroligt.
Avatar billede webrex Nybegynder
11. september 2004 - 20:30 #8
understøtter B-one css?
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
11. september 2004 - 21:19 #9
css, er en HTML standard, og hvis et eller andet hotel ikke understøtter CSS, ja så virker HTML heller ikke
Avatar billede webrex Nybegynder
11. september 2004 - 21:28 #10
Ok - det er sådan det hænger sammen!-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. september 2004 - 21:30 #11
cliche er somend udmærket så længe du ikke har en eneste fil til download, de lukker dit webhotel uden tøven hvis de bare ser det mindste af en zip fil eller lign fil.
Avatar billede webrex Nybegynder
11. september 2004 - 21:59 #12
Er b-one godt og billigt? eller dandomain?
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. september 2004 - 22:02 #13
b-one synes jeg er okay til den pris man får det til, deres mailservere har det dog ikke for godt, og forvent ikke hurtig og god support.

Hvis det skal være billigt så ville jeg prøve wannafinds svar på en billig løsning på www.unoeuro.dk

dandomain er bestemt ikke billig.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. september 2004 - 22:03 #14
jeg har ikke selv erfaringer med unoeuro endnu, men jeg har erfaringer med ejerne, som også ejer det store og velrespekterede wannafind.dk, og de har både utrolig høj service niveau og en utrolig god oppetid.
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
12. september 2004 - 01:56 #15
Man kan jo selvfølgelig også selv gå ind og kigge på http://www.webhostpriser.dk/ for priser :)
Avatar billede webrex Nybegynder
25. november 2004 - 16:07 #16
lukker
Avatar billede medions Nybegynder
25. november 2004 - 23:56 #17
Du kan jo prøve at kigge på DanSite.dk de har god og hurtig support...

//>Rune
Avatar billede sorenbs Nybegynder
26. november 2004 - 00:00 #18
Personligt har jeg rigtigt gode erfaringer med Unoeuro, support indenfor 5 minutter, ingen bøvl, bred understøttelse, hurtige servere, og så er det jo wannafind, der eer dem :)