Avatar billede jesper2003 Nybegynder
31. august 2004 - 16:57 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Half-Life 2 cd key?

Skal man ha en ny kode eller er det nok at man har registreret Half-Life 1?
Avatar billede izemate Nybegynder
31. august 2004 - 16:59 #1
Du får nok en anden CD key med Half-life 2.. men ved ikke hvordan det funger når man kan predownloade den via steam :-\ men hvis du køber den i butikken så får du næsten med sikkerhed en ny cd Key
Avatar billede -hyber- Nybegynder
31. august 2004 - 16:59 #2
Du skal bruge en ny key til HL 2!
Avatar billede -hyber- Nybegynder
31. august 2004 - 16:59 #3
.
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
31. august 2004 - 17:00 #4
Det er da dårligt at man skal ud og købe den når man har half-life 1
Avatar billede keysersoze Guru
31. august 2004 - 17:02 #5
hvorfor dog det? Bare fordi jeg har købt Championschip Manager 1 skal jeg så have gratis adgang til alle de efterfølgende versioner? Så vil det jo altid kunne betale sig at købe en gaaammel version til ingen penge og så bare downloade nyere version gratis - naj, den tror jeg ikke holder :)

1 spil = en key
Avatar billede izemate Nybegynder
31. august 2004 - 17:03 #6
det synes jeg ikke.. half-life 2 er jo et helt nyt spil... fordi man har købt fx doom 1 i sin tid betyder det jo ikke man får doom 3... det er jo stort set kun cd key man betaler for.. især ved half-life hvis man skal spille online
Avatar billede izemate Nybegynder
31. august 2004 - 17:22 #7
keysersoze  > havde ikke lige set du skrev før den opdaterede :-I
Avatar billede therevelation Nybegynder
31. august 2004 - 17:49 #8
tænk på hvor lang tid hl 1 har været gratis hvor man bare kunne hente mods ned via steam , med de penge der er skudt i det nye spil - er jeg overbevist om de 3-400 kr er pengene værd ( har allerede forudbestilt min ) *ss*
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
31. august 2004 - 21:24 #9
Jamen da den nye Counter-Strike kom vis man registredere den gamle Counter-Stike fik man den nye med.
Avatar billede keysersoze Guru
01. september 2004 - 00:00 #10
counter-strike var en gratis add-on til half-life - ikke et spil man gik ud og købte. Da nyeste counter strike kom - steam - var det stadig et add-on og stadig gratis.

half-life 1 var og er et købespil - half-life 2 det samme. Derfor forskellen.
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
01. september 2004 - 07:19 #11
Okaay
Avatar billede myg0th4x Nybegynder
04. september 2004 - 11:14 #12
heh det er ikke så svært at få en skide cdkey.
Avatar billede therevelation Nybegynder
04. september 2004 - 14:48 #13
enig mygot man skal bare købe et spil ;=)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
03. februar 2005 - 01:10 #14
ha ha! jah det er godt nok dårligt at man ikke bare kan købe 1'eren for 100 kroner og bruge den key istedet for at betale 350 kroner for 2eren... lol