Avatar billede flemming-s Nybegynder
28. februar 2001 - 14:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Eksperten også på andre områder en IT

Er der planer om at udvide eksperten til andre områder en IT. Jeg synes iden er så go\' at det ville være godt at kunne trække på \"eksperter\" iden for mange andre områder!!
:o) Flemming
Avatar billede dna Nybegynder
28. februar 2001 - 14:25 #1
nææ tror jeg ikke.. for hvis du vil have hjælp til f.eks. lektier, så smutter du bare forbi en side der omhandler det... f.eks. studienet.dk !
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 14:26 #2
Hvad havde du forestillet dig? Har du nogle eksempler?
Avatar billede flemming-s Nybegynder
28. februar 2001 - 14:35 #3
Stor set alt muligt
Det kunne eks. være:
Håndværksmessige spørgsmål
Økologi
Mad
Musik
Historie
Videnskab
Astrologi
Hus og Have
Politik
og ... ja hvad synes du det ville være rart at have en centralt sted at kunne spørge om stort set hvad som helst?
mvh FL
Avatar billede fcs Novice
28. februar 2001 - 14:38 #4
Jeg tror at Admin\'erne har mere end rigeligt at se til allerede. Der findes sikkert allerede sites, som kan hjælpe dig med ovenstående - jeg tror at det vil være ødelæggende for eksperten at gabe over for stor en mundfuld. Jeg synes at eksperten son den ser ud idag er et fantastisk redskab (der er selvfølgelig ting der kan forbedres, men det er Admin\'erne klar over og arbejder på). Derfor er det, for mig at se, en dårlig ide at ekspandere iden voldsomt. Det vil blive noget juks tror jeg.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 14:40 #5
Jeg vil give fcs ret...
Det bliver sgu for meget at se til!
Avatar billede morten_b Nybegynder
28. februar 2001 - 14:46 #6
JEg er enig i at det ville være en dårlig idé.

Eksperten.dk bør ikke vokse sig ud over IT, da det vil give alt for mange forskellige områder og derved for lidt fokus på det primære, nemlig IT.

Hvis man skulle lave noget sådant skulle man lave det som en selvstændig side, så det ikke havde indflydelse på Eksperten.dk
Avatar billede flemming-s Nybegynder
28. februar 2001 - 15:06 #7
Det er oplagt at nye kategorier skulle være i andre mapper som eks \'Job\', netop for ikke at udvike profilen.

Jeg synes det skal laves i Eksperten regi for at man kunne trække på de erfaringer der opnået med sitet ind til nu.

Jeg går ud fra at sitet bliver financeret via reklamer.Hvis sitet får flere kategorier kommer der også flere \"kunder\" i butikken og ... $$$
I der har udtalt jer, er i bruger eller administator af Eksperten. Jeg synes det kunne være interesant at høre hvad ejeren af Eksperten mener om dette forslag.
mvh Flemming
Avatar billede fcs Novice
28. februar 2001 - 15:07 #8
Hvsi der kommer en kommentar fra en der hedder Andreas Admin, så er han en af dem der står for eksperten. Alle os andre er bare almindelige dødelige brugere ;-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. februar 2001 - 15:28 #9
fcs<--> Som udgør hele rygraden i eksperten.dk

Dårlig idee, så bliver det som en anden portal. Hvis man absolut skulle udvide skulle det stadig være indenfor IT... f.eks spil, dette er der dog heller ikke stemning for.
Avatar billede fcs Novice
28. februar 2001 - 15:30 #10
tommy>> Ja, naturligvis ;-)
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
28. februar 2001 - 16:07 #11
Der findes en site med det du efterlyser.. men den er forholdsvis ny, så der står ikke ret meget endnu, de har dog sat nyhedsgrupper ind under kategorierne også, det fylder jo alt sammen..

http://www.kandu.dk/
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. februar 2001 - 17:52 #12
Vi har haft denne snak flere gange, men indtil videre har vi holdt os til IT. Argumenterne er fremme allerede.

1) Systemet virker og er bygget her, det er et spm. om en anderledes menu.

2) Giver for meget \"støj\" i det, som alle os nuværende deltagere, er her for.

\"3\") Kompromis: Menuen i starten gøres induviduel, eksempelvis vil jeg have en menu som indeholder IT, musik, gør-det-selv, og folkedans. Så ser jeg aldrig mere nogle af de andre emner. Jeg kunne også nøjes med at vælge IT, og så ville Eksperten, være den samme som jeg har kendt hidtil.

-> Lige nu er det nok nemmest for os pga. tidnød, at afslå/afvente. Så desværre ingen endegyldig holdning herfra p.t. Ikke udover \"If it works, don´t fix it\".
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. februar 2001 - 18:08 #13
*hehe*
\"Data itself isn\'t good nor bad, data just represents the surrounding reality. The more data we may access, the more accurate model we may create of the reality, thereby also define our actions in ways that are maximally beneficial to our aims. The net must not be restricted by moral, ethical nor legal issues prevailing in different world locations, data must flow freely.\" -Chip, December \'95
Avatar billede flemming-s Nybegynder
28. februar 2001 - 19:51 #14
Tak til sanne7913!http://www.kandu.dk/ er i princippet en parelel til Eksperten, blot med  emner der også omhandler ander områder end en IT
:o) Fl