Avatar billede iq0 Nybegynder
20. august 2004 - 10:15 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Javascript Alert Close Window ting

sidder og lave en hp ting.

har en popup side om den skal skrive ud.
I ved den klassike fra feks www.eb.dk feks.
Det der skal ske er:

Siden loades
En printer dialog poper op og du trykker ok til at udskrive.
Når så man har trykket ok til printer dialogen så skal siden lukkes
(har set det før men kan sq ikke finde koden. Det var for godt 2 år siden og siden er lukket nu)

Hvis det ikke lige kan lade sig gøre har jeg tænk på en
Alert box som skriver "Siden er nu udskrevet" "OK"
når man så trykker ok skal udskrivnings siden lukke.

Nogen der har styr på det ?

Har prøvet google. mmen mig og google er ikke så gode venner for tiden :|
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
20. august 2004 - 10:30 #1
Prøv med følgende: <body onload="window.print();window.close();">
Avatar billede iq0 Nybegynder
20. august 2004 - 10:34 #2
det har jeg prøvet men så vil den ikke køre scriptet window.close
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
20. august 2004 - 10:37 #3
OK, det virker ellers fint her i IE6.
Der er nogle flere muligheder her: www.experts-exchange.com/Web/Web_Languages/JavaScript/Q_21057480.html+print" target="_blank">http://66.102.11.104/search?q=cache:8AJazx3t4ucJ:www.experts-exchange.com/Web/Web_Languages/JavaScript/Q_21057480.html+print()+javascript+close&hl=da (fra Googles cache, da siden ikke lige virker)
Avatar billede iq0 Nybegynder
20. august 2004 - 10:37 #4
okay sry :) fatter bjælde..
prøvede samme kode i går men det virkede ikke :| nu virker det...
har sikkert glemt et ; eller lign.. tak :)
Avatar billede iq0 Nybegynder
20. august 2004 - 10:39 #5
Okay gir det mening at jeg ikke kan acceptere dit svar ?
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
20. august 2004 - 10:40 #6
Det er bare i orden, men prøv alligevel at kige på ovenstående adresse og se om der evt. er noget af det, som virker bedre....
Avatar billede iq0 Nybegynder
20. august 2004 - 10:40 #7
argh ! man skal markere dit navn :P længe siden jeg sidst har brugt eksperten :D
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
20. august 2004 - 10:43 #8
Tak for point