19. august 2004 - 17:26 Der er 29 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket WebHotel skal jeg bruge?!

hey! :)
jeg skal bruge forslag til WebHotel ^o) Men nu er problemet self at jeg skal have det billigste men stadig et hotel med God trafik og service... hvis man vil diskutere lidt om emnet er man velkommen til det (kontakt mig på alf_Shinji @msn.com)

/Shinji
Avatar billede skildpadden Nybegynder
19. august 2004 - 17:27 #1
Tag et kig på http://w3secure.dk

Du kan prøve webhotellet i 14 dage inden du skal lægge nogen penge, og synes også de er rimelig billige.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:27 #2
Helt klar Surftown.dk!

her ligger vores side Censurnyt.dk
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:28 #3
Surftown.dk er bedre end B-one og Cliche, og det er lige så billige.
Avatar billede m_els Nybegynder
19. august 2004 - 17:30 #4
Jeg har ikke været andet end tilfreds med b-one. Der er hurtig oprettelse, det er billigt, og jeg har endnu ikke set de har været nede. Support er dog kun pr mail, men kan man regne med andet til 9 kr pr måned...:)
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:31 #5
Min isme.dk ligger hos B-one, det er totalt langsomt
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:31 #6
B-one har god service, men deres servere stinker.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:31 #7
De kører også kun Chili asp
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:32 #8
B-one's Webmail stinker for vildt

Surftown har det sejeste kontrolpanel.
Avatar billede m_els Nybegynder
19. august 2004 - 17:34 #9
frederikschack> hvorfor stinker b-one's webmail?
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:35 #10
Deres gamle webmail har ikke særligt meget funktionalitet, den nye er for langsom, særligt hvis man skal rydde op. Man kan kun se få mails ad gangen.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:37 #11
Surftown har 2x1000 mbit linier, B-one har vidst nok kun stadig 2x100
Avatar billede kalb Nybegynder
19. august 2004 - 17:37 #12
Her er en liste med udbydere.
Husk at pris,sikkerhed og service hænger sammen.
http://www.teleprisguide.dk/hia_top.asp

Du kan også forsøge at finde et her
http://dk.pricerunner.com/phones/adsl/browse

Jeg har/bruger selv azero og er ganske fornøjet
http://azero.dk/salg/webhoteller/webhotel-sammenligning/
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:38 #13
Azero alias Andersen IT stinker!
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:39 #14
Jeg har kørt sag mod dem i et år for nogle år siden.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:41 #15
Surftown styrer over alle andre wannabe webhoteller (også Wannafind)
Avatar billede skildpadden Nybegynder
19. august 2004 - 17:42 #16
Jeg tror ikke du finder en udbyder som kun har haft tilfredse brugere.

Netop derfor valgte jeg w3secure, da jeg havde mulighed for at afprøve dem før de skulle have penge. Jeg har mange gange brændt fingrene på dårlige udbydere - de lover og lover, men de fleste kan ikke leve op til deres løfter (i hvert fald ikke dem som ligger i den billige ende).

Jeg har tre hoteller hos w3secure og det kører upåklageligt.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:44 #17
Hos Cliche.dk får man hastighed, hos B-one får man service, jeg har fået begge dele hos Surftown og ingen af delene hos Azero.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
19. august 2004 - 17:47 #18
Ikke fordi jeg ønsker at gnide salt i såret på Andersen IT, men se lige: http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24802
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:50 #19
Jeg havde købt et webhotel hos dem (Azero) da jeg skulle rejse jorden rundt. Det var de mest elendige servere, særligt den der kørte webmailen, jeg kunne stort set aldrig komme ind på min webmail.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 17:52 #20
Gratis webhoteller klarer det adskillige faktorer bedre end Azero
Avatar billede medions Nybegynder
19. august 2004 - 18:01 #21
Prøv DanSite... god service og ligger på en 1000 MBit linje!

//>Rune
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 18:05 #22
Surftown har 2x1000 Mbit ;)
Avatar billede medions Nybegynder
19. august 2004 - 18:10 #23
Frederikschack> Ja... men tror du selv de 2x1000 Mbit nogensinde vil blive brugt op, næppe :)

//>Rune
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 19:29 #24
Et hul er et hul, og der er i hvert fald hul igennem *G*
Avatar billede frederikschack Nybegynder
19. august 2004 - 19:29 #25
Plads til at lave masser af "hello world" applikationer ;]
Avatar billede sim00n Praktikant
19. august 2004 - 19:32 #26
Surftown er godt... Selvom det tit er nede..
Avatar billede morteeart Nybegynder
19. august 2004 - 19:34 #27
køb absolut IKKE ! B-one

de bruger windows servere, og kører endnda php i safemode (hvor n00bet er man så ?)
Avatar billede whyme Nybegynder
19. august 2004 - 21:14 #28
morteeart... mener du ikke at de _ikke_ kører php i safemode?

safemode on = godt, ikke lig dårligt.

Man SKAL vælge webhoteller med safe_mode on og register_globals off hvis man vil have et ret sikkert webhotel (det er den hurtigste måde at bedømme, hvis man har en liste med webhoteller)
Avatar billede patrickbateman Nybegynder
08. september 2004 - 11:19 #29
Du må for guds skyld bar aldrig bruge Cliche Webhosting. Du vil ikke opleve andet end problemer og dårlig service !!
Avatar billede overload.dk Nybegynder
08. september 2004 - 11:21 #30
Yourhost.dk eller Wannafind.dk... okay jeg kan så se wannafind.dk er nede i øjeblikket...
Avatar billede sapworld Nybegynder
12. september 2004 - 17:35 #31
Jeg har kanon god erfaring med www.cliche.dk

/Kim