Avatar billede rasmus78 Nybegynder
18. august 2004 - 22:09 Der er 3 kommentarer

Aoe2 Cd

hej. Jeg har en Lovlig cd af "age of empires 2" og jeg er ved at være godt træt af at man skal have cd`en sidene i cdrom drevet.
har prøvet at søge i registredatabasen "regedit" men kan ikke finde en værdi hvor jeg kan ændre stien til fx. D:/aoe2... o.s.v
Nogen der ved hvordan den skal løses ? (altså jeg vil lægge en kopi ind på hdd og hente der fra)
Avatar billede rasmus78 Nybegynder
19. august 2004 - 06:43 #1
fandt selv svaret *ss*
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. august 2004 - 06:53 #2
du kan også bruge et noCD crack, dog er dette kun lovligt hvis spilproducenten selv udvikler det, da ingen andre må ændre i deres filer. www.megagames.com har mange ting ang. det
Avatar billede exp Juniormester
19. august 2004 - 08:12 #3
rasmus78 >>
Hvis man selv finder svaret, er det almindelig kotume at poste det i tråden :-)

/mvh