Avatar billede rasm Nybegynder
18. august 2004 - 15:05 Der er 13 kommentarer

Tilrette PHP scripts

Hej Alle

Jeg skal have en til at tilrette et php script for mig, i vil få alle de oplysninger i har brug for: hvordan databaser ser ud osv.
Det er et køb/salg script der skal laves en til et såkaldt "singleskiier" script hvor mennesker kan søge nogen at stå på ski med.

Da det er en opgave regner jeg med at det gerne må løses over msn, eller mail.

Jeg skal have jer til at lave det fordi jeg ikke har så meget tid:(

mvh Rasmus
Avatar billede expnet Seniormester
18. august 2004 - 15:10 #1
nærmer oplyseringer vil jeg gerne høre på MSN: php_exp[@]hotmail.com

denne line kan jeg lige:
Jeg skal have jer til at lave det fordi jeg ikke har så meget tid:(

så er man sgu ærlig det kan jeg lige
Avatar billede taskmgr Nybegynder
18. august 2004 - 15:38 #2
expnet: skal jeg skrive til dig på MSN hvis jeg ikke har tid til at vaske tøj en dag? ;)

Bemærk venligst følgende:
http://eksperten.dk/regler.phtml
2.1

> Det er ikke tilladt at:
> 13. tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via
> mail, icq eller telefon).
Avatar billede expnet Seniormester
18. august 2004 - 15:56 #3
taskmgr -> kig om løsing ikke kommer du
Avatar billede rasm Nybegynder
18. august 2004 - 16:08 #4
taskmgr der står altså ikke co på ryggen af dig!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
18. august 2004 - 16:16 #5
rasm: Det har du fuldstændig ret i, men som bruger af Eksperten.dk er jeg (ifølge reglerne) forpligtet til at oplyse evt. overtrædelser af regelsættet i form af en anmeldelse. Du havde måske foretrukket at jeg havde sprunget min (i øvrigt venlige) kommentar over og anmeldt med det samme?
Avatar billede expnet Seniormester
18. august 2004 - 16:22 #6
taskmgr -> men jeg synse nu du skulle give alle bruge en chance for at noget at kigge på opgave og se om der ikke kommer en løsning da det er en del af exp
Avatar billede rasm Nybegynder
18. august 2004 - 16:23 #7
Der står så også at det bare ikke er tilladt at dele point ud hvis det løses uden om exp.dk, og expnet siger han er ligeglad med point så kan det vel løses sådan;)
Avatar billede expnet Seniormester
18. august 2004 - 16:30 #8
http://www.eksperten.dk/spm/530568

Kommentar: roenving

?-)

Præcis i kategorien Opgaver kan man lave alt muligt udenom Eksperten og betale med andet end point !-)

Til gengæld er det jo så sådan, at man kun kan uddele Eksperten-point for løsninger, hvis de er tilgængelige for alle på Eksperten, altså skal løsningen ligge i spørgsmålet eller linkes til, hvis der uddeles point !o]
Avatar billede taskmgr Nybegynder
18. august 2004 - 16:39 #9
Ja det er fuldstændig rigtigt hvad roenving skriver, og det modsiger intet af det jeg har skrevet.

I min kommentar skrev jeg: "Bemærk venligst følgende". Det betyder ikke at jeg vil "være stor", som du så flot skriver, men derimod at jeg blot vil give rasm et vink i den rigtige retning. Jeg bemærkede tilfældigvis at hans karma ikke ser særligt positiv ud.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
18. august 2004 - 16:50 #10
expnet:

Hvad jeg ikke forstår, er at du giver mig dårlig karma med "hakkeri" som begundelse. Kan du finde et sted i denne tråd hvor jeg har henvendt mig til dig på negativ vis?
Avatar billede taskmgr Nybegynder
18. august 2004 - 16:50 #11
"begrundelse" var det.
Avatar billede rasm Nybegynder
18. august 2004 - 16:50 #12
Jeg har aldrig fået karma?
Avatar billede taskmgr Nybegynder
18. august 2004 - 16:53 #13
rasm, Du har fået 5 bedømmelser på 0% :)