Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
16. august 2004 - 22:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lave formler mm. i et tekstdokument.

Hej, jeg har set nogen lave ligninger osv i et tekstdokument. et eller andet de åbnede via word. og så lavede den et billede af det til sidst, man kunne sætte ind.

Hvad hedder denne funktion i word, og hvordan finder jeg den

ved godt det er lidt rodet forklaret, men spørg!!
Avatar billede uffe_kld Nybegynder
16. august 2004 - 22:53 #1
vælg Indsæt -> objekt -> Microsoft equation
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
16. august 2004 - 22:55 #2
det er der ingen der hedder, jeg skal lige tilføje, at det er et dansk office2000 jeg har
Avatar billede uffe_kld Nybegynder
16. august 2004 - 22:59 #3
Jeg har en blandning mellem engelsk og dansk, er der så en objekt der hedder Microsoft formeleditor ??

Ellers kan det skyldes det ikke er en fuld installation ?
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
16. august 2004 - 23:05 #4
ja okay, jeg smed installationscd'en i, og der kunne jeg tilføje funktionen. tak for hjælpen
Avatar billede uffe_kld Nybegynder
16. august 2004 - 23:47 #5
Det var så lidt