Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
13. august 2004 - 20:24 Der er 11 kommentarer

avi 2 vob

Hey
Har et problem med hvilke programmer jeg skal bruge til at conveter mine filer med. Skal ha mine hjemme video´er ud på dvd så jeg kan se dem på dvd´en. Jeg har skam også fundet et program til at gøre det med, det er WinAVI der er også ganske udmærket, men når jeg har lavet filen om er der et logo inde midt på billedet. Det kan jeg ikke leve med så er der nogen der ved hvordan jeg får det væk?? eller hvilket andet program jeg skal bruge til at convertere mine film med?
Avatar billede norbert Nybegynder
13. august 2004 - 20:26 #1
Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
13. august 2004 - 20:51 #2
Nope da det er .vob filer jeg er ude efter er det ikke noget for mig ellers tak!
Avatar billede norbert Nybegynder
13. august 2004 - 21:04 #3
Så har du vist ikke læst hele guiden igennem. Du er nødt til at konvertere til mpeg2 først. Vob er det samme som mpeg2
Avatar billede norbert Nybegynder
13. august 2004 - 21:05 #4
Hvis du følger guiden til punkt og prikke, får du vob-filer som du skal bruge for at kunne lave en DVD.
Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
13. august 2004 - 21:15 #5
Ok er lidt for hurtig engagn imellem :) Men vil da lige kigge igen så tak!
Avatar billede norbert Nybegynder
13. august 2004 - 21:16 #6
:-)
Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
13. august 2004 - 21:22 #7
Nu hvis man bruger TMPGenc kommer der så ikke en MPG fil ud ?? for ellers fatter jeg det ikke :S
Avatar billede norbert Nybegynder
13. august 2004 - 21:25 #8
Jo, der kommer mpeg ud, som du så - også via tmpenc - skiller lyd og billede fra hinanden og indsætter dem i ifoedit, hvor de så bliver konverteret til vob og klar til brænding. Det skulle stå altsammen i guiden, som består af flere afsnit.
Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
13. august 2004 - 21:27 #9
altså de bliver til MPG og VOB i det samme program ?? ikke
Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
13. august 2004 - 21:30 #11
ok mange tak :) så er jeg nok med nu