Avatar billede dopemaster Nybegynder
11. august 2004 - 18:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Login- og stemme-system

Hej,

jeg søger et login og stemme-system. Det skal være sådan man kan stemme på en ting (f.eks. en PC), og det kan man kun gøre ved at logge ind - Også kan man kun stemme en gang, på det man har stemt på.

Nogen der ligger inde med et, eller kender en side - Eller en som laver det for få penge?

På forhånd tak..
Avatar billede dopemaster Nybegynder
11. august 2004 - 18:48 #1
Glemte at skrive, at det også skal være sådan at billedet skal godkendes først, af mig. Før det kan komme ind. Også skal man have en mail, for at oprette en bruger..
Avatar billede roenving Novice
11. august 2004 - 18:55 #2
Jeg er helt sikker på, at de har gode ideer i php- eller asp-kategorierne, måske har de også gode ideer i Java eller en af .NET-kategorierne !-)
Avatar billede dopemaster Nybegynder
11. august 2004 - 19:37 #3
Nu er det sådan jeg ikke kan finde ud af at programmere, osv. Og det er kun en hjemeside jeg skal lave for sjov.. :)

Men jeg skriver jo jeg gerne vil give en lille sum penge, hvis nogen alligevel sidder og keder sig, og er intra i nogle penge :)
Avatar billede dopemaster Nybegynder
16. august 2004 - 14:18 #4
Hmm? :)
Avatar billede dopemaster Nybegynder
17. august 2005 - 17:55 #5
..