Avatar billede kelo Nybegynder
11. august 2004 - 13:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dokument peger på forkert server

Hej Alle,

Jeg har x antal word dokumenter som er blevet flyttet til en anden server. Dette bevirker at dokumenterne nu er ca. 90 sek om at åbne, da dokumenterne stadig peger på den gamle server. Er der nogle der ved hvordan man fejlretter dette problem?
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. august 2004 - 14:14 #1
Jeg prøvet noget ligne hvor template blev flyttet.
Prøv inde i Word at vælge menu'en Funktioner vælg punktet Instillinger... vælg fanen Filplacering.
Den fejl jeg havde var at Arbejdsgruppeskabeloner pegede på den gamle server. Hvis der er et eller flere af de punkter som peger på den gamle server så prøv at rette dem til den nye server.
Avatar billede eagleeye Praktikant
29. august 2004 - 00:10 #2
Fik du det til at virke?  Det kunne være rart med lidt feedback :)
Avatar billede kelo Nybegynder
07. september 2004 - 12:05 #3
UPS... Jeg havde helt glemt dette indlæg.

Men således blev fejlen rettet.

1. Funktioner - Fjern skrive beskyttelse.
2. Funktioner - Skabeloner og tilføjelsesprogram -> Ret i dokument skabelon.
3. Lav vejledning til brugerne.