Avatar billede robinhood Nybegynder
10. august 2004 - 10:37 Der er 1 kommentar

Powerpoint: Gentage animation indtil museklik

Jeg har lavet en brugerdefineret animation i pp. Den består af en række billeder som afløser hinanden automatisk ved at fade ud/ind mellem dem.

Jeg vil gerne have, at denne animation skal gentages indtil jeg klikker på musen og går videre til næste dias. Hvordan gør man det? Nu stopper den med det sidste billede i animationen, og jeg kan ikke få den til at gå tilbage til det første.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2004 - 21:44 #1
Jeg har XP version. Her gør du følgende
Marker animationen - højreklik og vælg Custom annimation
Task paine for custom animation åbnes (hvis den ikke er det allerede)
Da du højreklikkede på animationen, vil den være markeret i task pain
Du klikker på den pil der er i siden og vælger Timing
Vælg fanebladet Timing og sæt værdien repeat til  until next click