Avatar billede superole Nybegynder
26. februar 2001 - 15:00 Der er 6 kommentarer

Lidt af hvert!

Jeg har en del spørgsmål som jeg geren vil have svar på:

1. Jeg skal bruge en kode så man kan få sendt sit password til ens email hvis man glæmmer det. Det skal bare være sådan så man indtaster ens e-mail og så sender den en lille besked med: bla. bla. dit passwor er: xxx
hilsen
bla. bla
--------------------------------------------
2. Hvordan laver jeg et script så jeg kan opdatere min access database online.
Så jeg fra en liste kan trykke hvor den så skal åbne en side, hvor den indsætter de eksisterende data i formularer.
--------------------------------------------
3. Jeg her i min access database også indtastet en aktivitetskalender for året, på forsiden vil jeg gerne have at man kan se den næste begivenhed. Min database er bygget sådan op, så der er 365 poster (en for hver dag, hvis der er nogen der ikke ved det) men på forsiden skal den kun vise den næste begivenhed hvor feltet \"overskrift\" er udfyldt.
--------------------------------------------
5. Jeg har en side hvor man skal tilføje data, der er der bla nogle combobokse (det tror jeg de hedder -  Dem hvor man kan trykke på en pil i siden, hvor den derefter visere en masse muligheder) Jeg har set på en del sider at alt efter hvilken side man kommer fra, er der valgt forskellige punkter i menuen fra start, hvordan laves dette...
Avatar billede superole Nybegynder
26. februar 2001 - 15:00 #1
Ja, ja jeg kan godt tælle (1,2,3,5) :-)
Avatar billede spectual Nybegynder
26. februar 2001 - 15:08 #2
5 store spørgsmål - der er grænser for hvad folk gider at lave for point - alle spørgsmålene overskrider den grænse, især for så få point.
Avatar billede netsrac Praktikant
26. februar 2001 - 15:28 #3
2. Et script så kun du kan opdatere i databasen eller ? Hvis det skal være et script hvor kun du skal kunne opdatere i db´en så har jeg et liggende på http://www.netsrac.dk
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
26. februar 2001 - 16:26 #4
Jeg kan lave opgave 1 for 154 point
Avatar billede superole Nybegynder
26. februar 2001 - 16:45 #5
>> Netsrac

det er ikke sådan et system jeg tænker på....

Ok det er måske nok lige i overkanten... Er der så en der gider lave spm nr. 3
Avatar billede dudesicko Novice
26. februar 2001 - 16:58 #6
Spørgsmål 1 se denne.
http://www.eksperten.dk/spm/51937