Avatar billede michartmann Nybegynder
09. august 2004 - 20:23 Der er 3 kommentarer

alt i en foto printer

Hej Eksperter,
Jeg ville høre om der er nogen som har gode erfaringer med multimaskiner (scanner, foto,kopi, mm) som koster mindre en 3000 kr.

Jeg har kigget meget på den lækre  HP PSC 2510 Photosmart men prisen er rimelig pebret.
Er der nogle af jer som kender sider som har testet ovenstående printer samt andre ligende?

Er der andre som kan anbefales?
Avatar billede haka Nybegynder
10. august 2004 - 23:34 #2
Har du tænkt på at kikke på brother MFC 4820C m/4 sep. farvep. den har jeg set til ca.2500 og den er meget billiger i drift med farvepatroner end hp
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. august 2004 - 22:07 #3
Hvis du har tænkt dig at bruge scannerdelen til noget fotoscanning - eller mere end bare småopgaver, skal du kigge dig godt for.

Alt for mange - og specielt HP´s PSC modeller, laver inteferens, så du får falske streger ind på det scannede. Det skulle være strømforsyningen der støjer.

Printerdelen er der sjældent noget at udsætte på, da det er identisk med printerne uden scanner.

Så dette var ikke en anbefaling, blot en advarsel.