Avatar billede tille Nybegynder
09. august 2004 - 17:42 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

få word til at skrive stor 'I'

Hej

hvor er det jeg får word til at lade være med at skrive stort I hver gang jeg skriver 'i byen' eller 'i huset' eller andre tilfælde. de få gange det Skal være stort i må jeg så selv klare det
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2004 - 17:45 #1
Funktioner - Indstillinger for autokorrektur - fanebladet autokorrektur, der er en liste nederst hvor du kan finde linien med i og I og slette linien så gør den det ikke mere.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
09. august 2004 - 17:47 #2
Det er højst sandsynligt indstillingerne i autokorrektur du skal ændre. Er under funktioner
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2004 - 17:50 #3
Jeg vil så gætte på at det har noget at gøre med at sproget er sat til engelsk i stedet for dansk. Da man skriver I (jeg) med stort på engelsk.
Dette retter du ved at gå op i menuen: "Funktioner", vælger under-menuen "Sprog", derefter "Angiv Sprog" - der vælger du så dansk.

Tror det skulle løse dit problem. Hvis dette ikke løser problemet, så prøv at markere al din tekst, og prøv det ovenstående igen.

Håber det hjalp :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2004 - 11:17 #4
Takker for point :-)