Avatar billede toftelund Nybegynder
09. august 2004 - 15:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SDS kort for Ipaq 2210

Er her nogen der kan fortælle mig om der er begrænsning for størrelsen af SD kort til en Ipaq 2210. Jeg påtænker at købe et 512 MB.

En anden ting er et SD kort et SD kort, jeg ved der er hastighedsforskel, men jeg kan konstatere at prisen svinger særdeles meget, er det kvaliteten eller?
Avatar billede no_stress Nybegynder
09. august 2004 - 18:36 #1
Jeg har ikke hørt eller læst om nogen begrænsning. 512 mb er ikke noget problem.

Med hensyn til prisen/kvalitet kan det være svært at se en sammenhæng.
Avatar billede pureshit Nybegynder
10. august 2004 - 00:19 #2
Enig med no stress. Derudover vil jeg blot påpege at du da lige så godt kan købe et CF (Compact Flash) kort istedet, da det er noget billigere. Men hvis du selvfølgelig skal bruge det i f.eks et digi cam så er det jo ik så god en ide?
Avatar billede toftelund Nybegynder
10. august 2004 - 08:29 #3
t
Avatar billede pureshit Nybegynder
10. august 2004 - 13:44 #4
Gider du komme med en forklaring på, hvorfor du pludselig lukker spørgsmålet uden nogen kommentarer? Du mener måske ikke at du har fået noget hjælp / nogle besvarelser du kan bruge til noget?
Avatar billede toftelund Nybegynder
10. august 2004 - 13:53 #5
Jo tak jeg har er yders tilfreds med de svar jeg har fået!! Da jeg er ny bruger her har jeg nogle problemer med at få udelt points. Det kan være du også her kan være mig behjælpelig.
Avatar billede pureshit Nybegynder
10. august 2004 - 14:01 #6
Nå man som opretter har fået nogle svar, vil der nederst på siden være mulighed for at acceptere de svar man nu mener har været mest behjælpelige, præcis som du lige har gjort med dig selv. Dog har du ikke haft denne kulighed i dette tilfælde, da ingen af os har lagt et svar. Hvis dette er tilfældet kan du kommentere, at du er tilfreds med det pågældende svar, og om svareren ikke gider at lægge et svar, så han/hun kan få tildelt pointene.
I et tilfælde som dette, hvor du selv er kommet til at tage pointene, på trods af at du måske gerne ville give dem til en af dem der har hjulpet dig, så er du nødt til at oprette et ny spørgsmål, hvor du udloder samme antal point som i dette spørgsmål. Dvs, opret et spørgsmål med overskriften "point til (navn på den der skulle have haft pointene)". Hvis du f.eks mener jeg skal have nogle point, så skriver du "point til pureshit". Så lægger den pågeældene et svar i det nye spørgsmål, og du kan dermed give pointene videre.

//pureshit