Avatar billede djprime Nybegynder
08. august 2004 - 16:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min internet explorer crasher hver gang jeg lukker et subvindue

Hver eneste gang der kommer et pop up window i min browser og jeg lukker det ned crasher alle mine åbne browsers og lukker ned kort efter.
Det er specielt belastende når det er reklamer der lukker af sig selv (som på gamespy.com) da jeg ikke kan nå at læse noget som helst inden min browser crasher.
Jeg har prøvet at afinstallere internet explorer men det virker ikke som om man kan fjerne det helt, derfor kan jeg heller ikke geninstallere det ordentligt :-(
Dette gælder også for eventuelle vinduer jeg selv åbner med links osv. det er ikke kun reklamer og pop ups der er skyld i det.
Jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt og jeg er ved at blive vanvittig!
Hvis der er nogen der har en ide om hvad der kan være galt, eller endnu bedre, en løsning ville jeg blive lykkelig!
På forhånd tak.
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. august 2004 - 16:18 #1
Lyder som om du godt kunne have spyware.

Hent og kør spybot - husk at opdatere (som med et antivirus program) og lad den søge efter spyware på din maskine.
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. august 2004 - 16:19 #2
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. august 2004 - 16:20 #3
Når du er færdig med at køre spybot, så kan du evt. køre HiJackThis og smide en logfil her.

http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html

Så vil der helt sikkert være nogle stykker, der vil se om din maskine er helt ren...
Avatar billede arlet Juniormester
11. august 2004 - 16:18 #4
Venter stadig på den hijackthis log*S*