Avatar billede stufmeister Nybegynder
07. august 2004 - 23:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"mouseover", og bliv der

Mit spørgsmål går på hvordan jeg sørger for at når jeg kører musen over et billede, i dette tilfælde en menuknap, skal det billede den skifter til, forblive skiftet lige så længe jeg er på den side.

LIdt svært at forklare...
Men i kan se hvad jeg mener her:
http://www.stufmeister.dk/public/spire2/index.htm

Når man fører musen over en af de 4 menupunkter skifter den ( simpelt i dette tilfælde...bare for at have en andet billede ).

Jeg kunne godt tænke mig at den blev på billede 2 lige så længe jeg var på den side menu-punktet henviser til.

Altså når jeg f.eks trykker på info, skal info-knappen forblive stribet indtil jeg så trykker på f.eks musik-knappen. Så skal info-knappen ikke bære stribet mere, men det skal musik-knappen til gengæld.

Hvordan laves dette lettest.
Skal lige siges at mit hotel understøtter php,asp og hele piv-tøjet, men jeg kan ikke selv finde ud af det...endnu........
Har bare ikke tiden til at lære det lige pt.

Så det må meget gerne være i noget html, hvis det kan lade sig gøre.
Eller evt, noget javascript, som er lige til kopiere ind...

Jeg vidste ikke rigtig i hvilken kategori dette skulle placeres, men da jeg bruger webwriter til siden, tænkte jeg denne kategori.......
Avatar billede stufmeister Nybegynder
07. august 2004 - 23:21 #1
Lidt ligesom på www.bluefoundation.dk

De bruger bare flash, og det kan jeg SLET ikke finde ud af.
Avatar billede stufmeister Nybegynder
08. august 2004 - 00:12 #2
Rykker lige kategori.....

http://www.eksperten.dk/spm/527234