Avatar billede badazz Novice
07. august 2004 - 16:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mangler et suverent design..

Hejsa..

Jeg mangler et godt og brugervenligt design til www.bp-computers.dk i designet skal der være mulighed for at kunne sette flere menupunkter på samtidigt..
og så skal den være opbygget på sådan en måde at der på et senere tidspunkt kan indbygges en webshop
nogle der har gode forslag..
...ligger inde med en rigtig god template
...lige har lyst til at lave en til mig..
jeg syntes jeg har været rundt på diverse template sider, men kan ikke finde noget der ser ordentligt ud... :(

Det er 200 point at score til den der kommet med det bedste bud....
Avatar billede jansen82 Nybegynder
07. august 2004 - 17:01 #1
Nogen ønsker til farver osv...?!? Måske links til sites som du evt. godt kunne tænke dig at den skulle se ud?!
Avatar billede badazz Novice
07. august 2004 - 17:45 #2
Nej der er ingen specielle ønsker til farver mv.. det skal bare passe godt sammen.. måske en blå agtig...
Avatar billede weblex Nybegynder
07. august 2004 - 18:08 #3
Jeg har ved flere lejligheder her på eksperten forsøgt at afsætte dette design:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10111

Hvad syn´s du?
Avatar billede badazz Novice
07. august 2004 - 18:43 #4
det ser ganske glimrende ud.. men det er ikke lige det jeg søger..
Avatar billede badazz Novice
07. august 2004 - 18:43 #5
her lukker vi spørgsmålet. da jeg har hyret en til at lave noget