Avatar billede bah-heaton Nybegynder
06. august 2004 - 14:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Monster Computer

Hej jeg søger en rigtig god computer, den skal kunne spille de nyeste spil og være god.

Jeg er villig til at give 9000 kr, men der skal så også være skærm med

Ved i hvor jeg evt kan købe en brugt? Eller ny til de penge med mine krav :)
Avatar billede krydset Nybegynder
06. august 2004 - 15:14 #1
Avatar billede x-lars Novice
06. august 2004 - 15:21 #2
Avatar billede x-lars Novice
06. august 2004 - 15:23 #3
Eller hvad med www.eksperten.dk/priser ? §;-D
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
06. august 2004 - 15:46 #4
kig evt. også på www.overclocking.dk eller www.hardware.test.dk
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
06. august 2004 - 15:46 #5
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
06. august 2004 - 15:47 #6
Ja men kan i ikke finde en, kender skam godt de sider.
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
06. august 2004 - 17:53 #7
Hallo, kunne det tænkes i evt ville finde en computer?!!
Avatar billede melange Nybegynder
06. august 2004 - 20:00 #8
Nu har jeg måske en lidt anden holdning end de fleste, men jeg har aldrig brudt mig om at købe en monster computer. Hvorfor ikke bare købe en middel-computer, den koster højst(!!!) det halve, og den kan også være med på på de nyeste spil (ok - den kan nok ikke køre doom3 med 100 fps, men den kører doom3 uden problemmer).

Men prøv at tænke sådan her: Hvis du køber en computer til 9000,- kan den måske bruges til spil i 3 år (bare et skud, jeg aner ikke om det er mere eller mindre).
Alternativet er at købe en middelklasse-computer (find ud af hvilken prisklasse man får mest for pengene) og spil på den så længe den kan være med - måske 2 år. Når den så ikke kan klare mere kan du (fordi du kun brugte halvt så mange penge på den) gå ud og købe en ny middel-computer igen. Den nye middel-computer vil ikke bare kunne måle sig med den første til 9000,- men vil sandsynligvis også være bedre.
Desuden - det er jo altid dejligt at have en extra dårligt computer man kan bruge hvis den første skulle stå af :)

der er sikkert mange som ikke er enige med mig, men sådan ser jeg nu bare på det :)
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
07. august 2004 - 00:11 #9
hejsa..
enig.. lad være med at bruge så mange penge på en hurtig satan... Der er så enorm udvikling, så jo flere penge du smider efter en ny, jo hurtigere daler den i værdi...

køb en
godt bundkort..
ok processor
fedt grafikkort
ok RAM (kan altid supplere op)
diverse drev optiske/hd + skærm osv. kan som regel genbruges
hvis ikke du har, så køb et sæt gode højttalere,mus/tastatur da det forældes lidt langsommere..

bare en holdning..
se evt. :http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=15&Soegeord=iceq

de er nogle frækkerter:-)
har den lille model, og den er ganske dejlig, men er dog faldet ca. 600,- siden jeg købte det for under 4 mdr siden...

held og lykke med din com. håber du finder noget godt:-)

Lyhne1 / 2
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
17. august 2004 - 16:45 #10
Kunne ikke bruge nogle svar her