Avatar billede greenwizard Nybegynder
26. februar 2001 - 09:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Projekt opgave - Et kort spørgsmål

Hejsa allesammen jeg er ved at lave en projektopgave om unge og om de bruger computeren til noget fornuftigt. Hvad mener i; gør unge det. Hvis ja eller nej, hvad bruger de den så til. Jeg kan desværre ikke give point til jer alle så I må gøre det som en tjeneste for mig. Hvis i skriver jeres navn vil jeg selvfølgelig skriver jeg som en kilder... på forhånd tak.
Avatar billede matias Nybegynder
26. februar 2001 - 10:03 #1
Hvorfor kan du ikke give point..........du har da 358 så vidt jeg kan se
Avatar billede fcs Novice
26. februar 2001 - 10:05 #2
Ja, hvorfor ingen point og nej tak, du behøver ikke at skrive mig \"som en kilder..\" ;-)
Avatar billede greenwizard Nybegynder
26. februar 2001 - 14:19 #3
fordi jeg ikke kan give point alle de fede besvarelser jeg håbede at få.
Avatar billede greenwizard Nybegynder
26. februar 2001 - 14:20 #4
desuden er dette en slags debat ikke et spørgsmål du kan give et konkret svar på.
Avatar billede billeschou Nybegynder
26. februar 2001 - 14:30 #5
selvom det er en debat, kan du altså godt udlove point alligevel. Hvis du får noget brugbar info, accepterer du selvfølgelig de svar du får
Avatar billede greenwizard Nybegynder
26. februar 2001 - 14:32 #6
oki, keg skal nok sætte nogle point af men så lover i at få så mange med i debaten så mulig.
Avatar billede kapla Nybegynder
26. februar 2001 - 14:47 #7
go go go
Avatar billede greenwizard Nybegynder
26. februar 2001 - 14:51 #8
det nemlig rigtig KOM SÅ IGANG MED AT SVARER.

PS. I må meget gerne spørge rundt omkring ude i VIRKELIGHEDEN så kan det være at jeg får endnu mere lyst til at give point.
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. februar 2001 - 15:01 #9
Hehe... Spørgsmålet er dødt... Spammet ihjel...
Avatar billede greenwizard Nybegynder
26. februar 2001 - 15:06 #10
Fuk dig, du skal do, nu mig sur. ;)
Beklager jeg tager mine point tilbage da jeg ikke har fået kvalificeret svar.
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. februar 2001 - 15:37 #11
Fornuftigt... Der sker vist ikke mere her...