Avatar billede foralias Praktikant
05. august 2004 - 21:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Daemon failed to listen to port reports server 6

Pludselig efter en genstart kommer reports serveren med meddelelsen "Daemon failed to listen to port". Umiddelbart har jeg ikke ændret noget, men jeg ved nu ikke så meget om oracle.
Jeg har forsøgt at tjekke på oracles hjemmeside og de skriver bare at det kunne være tnsnames det var galt med, men den har jeg overhovedet ikke rørt ved.
Er der nogle som kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2004 - 22:04 #1
Jeg ville gætte på at der allerede var en server igang på den port.
Avatar billede foralias Praktikant
05. august 2004 - 22:12 #2
Hvordan kan jeg tjekke dette?
Vi har en anden report server som ordner vores printjobs, den der ikke kan starte ordner vores fax.
De står på to forskellige ip adresser.
Avatar billede egonspock Seniormester
05. august 2004 - 23:19 #3
Det er ikke noget med jeres DNS-settings, der har ændret sig siden du genstartede sidst?
Avatar billede foralias Praktikant
05. august 2004 - 23:29 #4
Nej de er stadig de samme.
Avatar billede foralias Praktikant
06. august 2004 - 13:45 #5
Har fået en ekstern konsulent til at ordne det, men spørg mig ikke om hvad han lavede.