Avatar billede oyejo Nybegynder
04. august 2004 - 15:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere Checkboxer , sammen med annen tekst

Ønsker å lage en side i word, med muligheter for å krysse av  på forskejellige valg. Hvert valg er ja eller nei.

Det kan bli ca 100 stk. avkryssingsmuligheter.
Etterpå skal jeg benytte VBA til å sjekke om hver enkelt checbox er krysset av.

Noen som har gode forslag?
De fleste checkboskene representerer et worddokument.
Hvis boksen er merket av, skal dokumentet lagres i en mappe og skrives ut.

PS! Det er ikke sikker jeg får tid til å sjekke svarene før i morgen.
Avatar billede rvm Nybegynder
13. august 2004 - 14:34 #1
Hvad er det du vil have forslag til? Er det opsætningen i Word eller er det VBA koden?
Avatar billede oyejo Nybegynder
16. august 2004 - 08:31 #2
hei rvm!
Det jeg i første omgang er ute etter er:
Er dette mulig å utføre på en hensiktsmessig måte i word?
Eller bør jeg benytte accsess, jeg tror nok jeg vil benytte Accsess.
se : http://www.eksperten.dk/spm/526314
men hvis det finnes en enkel og god måte å gjøre det på i word, er det av interesse.
Avatar billede rvm Nybegynder
16. august 2004 - 21:47 #3
Ja - jeg ville nok også bruge Access.
Avatar billede oyejo Nybegynder
26. august 2004 - 10:12 #4
avslutter spørsmålet