Avatar billede skanse Nybegynder
03. august 2004 - 20:28 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke ændre startsiden i internet explorer 6.0

Hej.

Min startside er låst fast !!!
Der hvor man plejer at kunne ændre sin startside er hos mig nu deaktiveret. Knapperne er grå og deaktiverede. Hvordan i alverden kan det gå til ?? Er der nogen der ved hvordan jeg ændrer på det ?? Findes der eventuelt en genvejstast, der kan ændre startsiden hvis jeg ikke kan få den låst op ??

Morten, randers
Avatar billede dellevela Nybegynder
03. august 2004 - 20:30 #1
oppe i ved adresse ved, der hvor du skriver www. osv. er der et lille "E" logo, træk det over knappen startside, det plejer at hjælpe!
Avatar billede durany Nybegynder
03. august 2004 - 20:31 #2
hmm har haft samme problem..

brug denne.. den hjælper..

http://www.webroot.com/wb/products/spysweeper/sweeperb.php?rc=972

og ellers så er der en masse andre programmer til det på www.spywarefri.dk

hvis det ik hjælper så skriv igen så ser vi på det ;)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
03. august 2004 - 20:35 #3
prøvat afinstallere den og installere IE 6.0 igen (jeg vil anbefalde dig at bruge Avant-browser isteden for da IE_ internet explore sløver din pc med ca. 60-70% ´´så ved du det og desuden er den meget bedre:  du kan hente den ned her står osse lige lidt om den:

Avant browseren er en forbedring af Opera browseren, hvilket vil sige at alle af Opera's features er med i Avant, men samtidig er gjort endnu mere brugervenlige.
Browseren kører lige så hurtigt som Opera (op til 70% hurtigere end IE). Jeg kunne aldrig finde på at hoppe tilbage til Opera eller Internet Explorer, efter jeg har prøvet Avant.

Da der er konstateret spyware (NavExcel seeker hijacker) i den nyeste version vil den ikke blive opdateret, før vi har en endelig redegørelse fra producenten.

Der er ikke spyware i denne version.

Og her er linket dertil hvis du vil have den isteden for, tro mig du bliver ikke skufet tværdigmod;-)

Link:  http://www.avantbrowser.com/download.html

(Jeg ved godt dette med avant-browseren ikke har noget med dit spørgsmål at gøre men jeg kunne ikke dy mig da IE er noget være bras..

M.v.h

pillpopper

Forsat god aften:-)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
03. august 2004 - 20:36 #4
eller spybot  SOM er et MUST at have på sin pc.
Link:  http://spybot.eon.net.au/index.php?page=download
Avatar billede pillpopper Nybegynder
03. august 2004 - 20:37 #5
den æder osse alt bad files det er en god killer´.
Avatar billede durany Nybegynder
03. august 2004 - 20:40 #6
hvis du vil ændre startsiden uden at gøre alt det der.. så hvis du har internet explore logo på dit skrivebord .. højreklik på den og klik egenskaber.. så ka du ændre den der..

hvis du ik har det IE-logo skal du ind og finde den, og så højreklik osv...
.
Avatar billede fromsej Praktikant
03. august 2004 - 22:05 #7
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.