Avatar billede dingo2 Nybegynder
01. august 2004 - 22:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Virker lokalt, men ikke på nettet

Dreamweaver virker lokalt på min egen server, men ikke på nettet når jeg oploader det til en anden server..

Hvorfor ???

Jeg har aldrig prøvede det her program før, og har bare lånt en pc hvor det er på, så det er mugligt at der er et eller andet jeg ikke har forstået eller gjort.

troede bare at når det virkede lokalt, at man så bare kunne oploade den færdige side og så var det det...

Håber der er en der kan give mig et svar, for jeg har ikke Pc´en i evigheder.
Avatar billede food_life Nybegynder
01. august 2004 - 22:51 #1
Har du opsat DW til at uploade til din server - gøres bland andet ved opstart af en ny seite?
Avatar billede dingo2 Nybegynder
01. august 2004 - 23:14 #2
Har jeg prøvede, virker heller ikke...

Er vil egentlig også ligegyldigt, hvis hele dir med sitet bliver flyttet via FTP
burde det vil være det samme som via DW.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. august 2004 - 12:46 #3
Du har sikkert sat DW forkert op i forhold til hvordan du har uploadet sitet.

Site ->> Manage Site -->> DitSiteNavn ->> Edit ->> Fanebladet Advanced ->> Remote Info
Check at du har skrevet 100% rigtigt her.
Avatar billede dingo2 Nybegynder
02. august 2004 - 14:16 #4
Det har jeg, da den jo uploader det. men ikke vil vise det

Hvis jeg laver en enkel side med kun html, virker det fint.

Tænkte på at jeg måske ikke har en startside der hedder index.*
og det måske var derfor den ikke vil vise de andre enkelt....???
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. august 2004 - 14:44 #5
Har du et link til noget af det den ikke vil vise?

Hvis du prøver at vise script sider, feks. .asp eller .php så er det måske fordi serveren du uploader til ikke understøtter det
Avatar billede dingo2 Nybegynder
02. august 2004 - 16:35 #6
Server understøtter asp fint.
Den viser kun den hvide side hvorpå der står at siden ikke eksistere.

Nej jeg har ikke noget link pt, da jeg ikke er hjemme, og har fjernet det fra serveren igen.....

finder en anden mulighed, det lader jo til at virke for alle andre...
Avatar billede dingo2 Nybegynder
03. august 2004 - 09:33 #7
har fundet ud af det, den kræver åbenbart at man skal have en index.html som start fil, hvilken jeg ikke altid bruger....Så points til mig selv

Takker for opmærksomheden