Avatar billede heffe Nybegynder
30. juli 2004 - 00:14 Der er 5 kommentarer

FTP Connections

Hej jeg har problemer med at logge på min FTP server idet den melder en fejl om at der max kan være 4 connections. Jeg er den eneste bruger så når jeg bruger FrontPage glemmer den at logge af serveren, således at brugerne hænger.
Jeg anvender B-One.net.
Er der nogen der ved hvordan man lukker en sådan connection, evt. ved at benytte en dos-promt??
Mvh Heffe
Avatar billede brixz Nybegynder
30. juli 2004 - 00:51 #1
en kommando du ville kunne bruge kunne være disse 2 efter hinanden.

ipconfig /release
ipconfig /renew

så dropper du alle forbindelser og får tildelt ipadresse igen.
men kan godt tage lidt tid :( du kan jo prøve og se hvordan det virker for dig.

men det ultimative ville da være at redigere dine filer og så gemme dem lokalt på din computer, og så derefter bruge en FTP Client til at connecte og uploade/downloade med den!
Avatar billede brixz Nybegynder
30. juli 2004 - 00:53 #2
forresten "ipconfig /*****" virker kun hvis du får tildelt din ip adresse via dhcp og ikke har fast ip!
Avatar billede ninjadall Nybegynder
30. juli 2004 - 15:10 #3
Prøv at åbne en command prompt og skrive:

ftp [enter]
disconnect [enter]

Det burde lukke de FTP forbindelser du har kørende.
Avatar billede heffe Nybegynder
18. august 2004 - 22:39 #4
Tak for hjælpen, men det virker ikke...
Avatar billede arne_v Ekspert
18. august 2004 - 22:44 #5
Jeg formoder at bruger IIS's FTP server !

Prøv:

control panel
administrative tools
internet information services
default ftp site
properties
current sessions
vælg
disconnect