Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
29. juli 2004 - 13:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

"HTTP 404 - Filen blev ikke fundet", når jeg browser min HP

Hej
Jeg får denne fejl når jeg browser min hjemmeside. (Wannafind.dk)

Hvis jeg klikker på index.htm, fra min FTP side, eller lokalt i en mappe, så virker det fint.

Jeg har prøvet at "kopiere", en hjemmeside fra nettet, derefter at uploade den med FTP, på min side, samme fejl.

Jeg bruger Frontpage, men har også prøvet med Dreamweaver.

Skal jeg rename nogle filer ? Burde det ikke bare virke ?

Dette burde være let for alle jer der arbejder med hjemmesider, men jeg giver da gerne 60 point, for et svar. (Løsning)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. juli 2004 - 14:04 #1
Måske skal den hedde  index.html  - prøv i hvert fald.
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
29. juli 2004 - 14:09 #2
Var testet, men prøvede lige igen, samme fejl. :-(
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. juli 2004 - 14:12 #3
Jeg kender ikke wannafind - men vil gerne prøve, siden der åbenbart ikke er andre ;)

Har du et link til din side?
Hos nogle udbydere skal dine HTML filer ligge i en bestemt mappe - hvor ligger dine?
Avatar billede Kengun Praktikant
29. juli 2004 - 14:37 #4
se til at din side ligger i ret folder? (nogle ganger hedde folderen www_docs eller www).
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
29. juli 2004 - 14:53 #5
Tak, til jer begge !
Det virker når de ligger under WWW........mine lå i roden !
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
29. juli 2004 - 14:55 #6
Har ikke styr på det med point........
Det ser ikke ud til du får dem ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. juli 2004 - 14:55 #7
Godt. (Jeg samler ikke opå point)
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
29. juli 2004 - 15:00 #8
OK, Erik
Du fik så noget MEGET GOD KARMA

Men måske Kengun vil have point, så må du lige sende et par ord, om hvordan jeg gør.
Har trykket på Accepter....men der sker ikke noget !  Hvad gør jeg forkert ?
Avatar billede Kengun Praktikant
29. juli 2004 - 15:20 #9
nåh, det er ligemeget med de points ;) men hvis du vil af med dem så må du først mærke mit nick ved at klikke på det og så trykke Accepter :)
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
29. juli 2004 - 15:24 #10
Ret skal være ret.....det var mappen der var svaret....